mian.

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

the end of an era

Av Maria - 26 april 2011 21:21

Idag gick en trogen vän i graven. Min vackra vän Caroline Lundh lägger ner sin blogg. Det är med stor sorg jag raderar den adressen ur "mina favoriter" på datorns startsida. Men samtigt vet jag hur välbehövt detta var för min vän. Du förtjänar lugnet och vilan detta kommer ge dig gumman. Jävlar vad du har jobbat under de 5 åren som har gått! Njut nu av att vara fri som en fågel! Du kommer vara saknad, men troligtvis möts vi av dina ord snart igen, men då förhoppningsvis i pappers form ;) All kärlek till dig!Jag då? Jo jag sitter i studion och jobbar som om det inte fanns någon morgondag! Men tro mig, det finns det, och min kommer börja 06:30 imorgon bitti så jag borde kanske bege mig hemåt?! Äh, trams, jag är ung - jag klarar allt ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards