mian.

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Maria - 5 april 2011 22:24

Jag är inte helt på topp idag känner jag. Vet inte riktigt vad som är fel men jag är liksom rastlös. Eller kanske rotlös? Nä, men definitivt rastlös! Tror det har att göra med för många tankar och för lite sömn. Ingen bra kombination. 


Det händer mycket nu. Eller, egentligen händer det på tok för lite just här och nu, men det är liksom mycket i görningen. Ska snart få höra vad det blev av låtarna vi skrev på Writers Camp, filar på en idé till hemsida, har några nya uppslag på låtar, R pendlar för fullt, håller på att styra upp vårt hem inför våren, styr upp mig själv, klämmer in så mycket tid med nära och kära som möjligt bara äro. Fullt järn. Men lite för lite galenskap just nu. Gillar ju när allt är lite upp och ner i livet. Konstigt, men sant. Nu är det lite för tyst. Humm.. 


Måste dock säga att jag hörde en låt idag som jag gillade som fan när den släpptes. Fick lite nytändning. Snygga ord. Alltid dessa ord. Men ett schysst och lite kaxigt budskap men ändå ärligt och sårbart. I like it. Denna killen sjunger ju ganska jätte jätte jättebra också. Check. It. Out.


Av Maria - 5 april 2011 13:09

Har varit äckligt duktig idag. Duktig på ett väldigt präktigt och nästan lite äckligt sätt. Började dagen med en sväng på gymmet. Sen har jag städat, dammat ALLT jag äger, sorterat tvätt och pluggat på en ny text. Uscchh.. nästan för duktigt för min smak!


Körde dock bästa Spotify-listan medan jag städade - "Det vi skrek med i när vi var små!!" Så nu ska ni också få er ett litet smakprov på denna flashback ;)















:) Puss!

Av Maria - 5 april 2011 00:22

bara för att understryka det jag tjatade om igår.. Hittade en liten sång som jag spelade in för några år sedan med mitt gamla band som faktiskt just handlar om detta. Mycket passande här och nu!


Hitta fler Opposite Turn-låtar på Myspace Music

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards