mian.

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Maria - 16 april 2011 19:02

Nä, nu tog jag i lite. Har fått sova, lite i alla fall. 4 timmar fick jag i natt. Tack för det! Sen hoppade jag upp och följde med till RockFox Studios. Har suttit här och redigerat bilder hela dagen. Har dock äckligt många kvar, men dom får vänta tills imorgon :)


Hade för övrigt en riktigt fin kväll med två riktigt fina tjejer igår. Underbara syrran och underbara Fia! Vi satt i mitt kök, konsumerade alldeles för många cigaretter, drack Sangria och kaffedrinkar samtidigt som vi pratade om att mellan himmel och jord. Så fint! Man måste få röka för mycket och dricka för mycket Sangria ibland. Det är liksom en mänsklig rättighet kan jag känna. Och man måste få ha öppna, ärliga och härliga samtal med vackra vänner. Så givande och så fint! Tack för igår mina damer :) 


Vi kör en liten bildkavalkad från det senaste dygnet!

  


Vaknade som sagt innan solen igår så ungefär såhär pigg såg jag ut när jag skulle bege mig till gymmet 07::30..;)


  Mina darlings! 


   


Riktiga stjärnor




Börjar att misstänka att något är allvarligt fel på mig...




Gårdagens outfit....




...och gårdagens konsert - Grand Rezerva!


     


Och dagens EXTREMT trötta blondin...;)

Av Maria - 16 april 2011 01:56

Det blev en bra dag. Agerade lite fotograf så imorgon har jag typ 120 bilder att redigera. Blir nog bra! Ska göra pojkarna lite vackrare ;) Ska även lägga upp en liten outfit bild imorgon.. men inte nu.. För trött!



Adios amigos!


   



Trött tjej som varit vaken i över 21 timmar...:)  

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards