mian.

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Maria - 15 april 2011 06:26

Alltså, skojar du Gud? 04:50 vaknade jag! Slog upp mina blå (okej, dom är gröna, men ändå...) och var klarvaken! Vad är det?? Jag är notoriskt morgontrött. Vaknar aldrig med ett leende, snoozar alltid minst 5 gånger. Vad är det som händer? Man känner ju lite att man borde kolla upp kroppen och se till att inget står fel till...


Jaha, klockan är alltså inte ens 06:30 och jag har redan sett 3 avsnitt av SATC, nu kollar jag in nyheterna. Det ligger tjock dimma över Malmö och jag borde äta frukost. Har ett PT-pass klockan 8 (även det jävligt olikt mig! Seriöst, vad fan är det som händer?!)


Antar att där inte är så mycket att göra annat än att dansa igång den här dagen! Ska jag vara vaken ska fan alla mina grannar också vara det!! Upp och hoppa Party People!! Det är ju fredag! Helgen är här!!








Haha, var bara tvungen att klämma in Rebecca Black! Så dåligt att man inte kan låta bli att lyssna! Dagens första skratt! Och bara för det måste vi ta med The Ultimate Party Girl också...!! Cathy May - du är helt underbar!! Sverige älskar dig :)



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards