mian.

Alla inlägg under mars 2007

Av Maria - 31 mars 2007 18:12

till lifetime gymmet och sen ar det mall of america som galler! kan nog bli en bra dag idag!! saknar dock dom dar hemma sjukligt mycket!! usscchh.. men men, dessto roligare att se er sen!

Av Maria - 31 mars 2007 03:37

Sanna och jag sitter just nu och bara tittar pa varndra i ren chock haha... denna dagen har verkligen varit helt cp.. dagen borjade asbra helt utan jetlag och allt men fan vilken fortsattning den fick...1. fick ett mail fran stina. hon flyttar till barcelona 6 manader, innan jag ans hinner komma hem. dvs vi ar nu tva medlemmar o senza showteam och star i begrepp att byta ut alla typ.. fy fan detta e sa javla jobbigt sa egentligen borde jag bara grata just nu men jag kan inte... blev sa javla ledsen och besviken nar jag fick mailet men nu ar jag mest stressad over allt vi har att gora.. eller jag har att gora eller va fan som... tanker inte ge upp min drom for att andra valjer att lammna...!!! jag alksar mitt jobb och jag trodde verkligen att det fanns en storre karlek inom detta showteamet, detta skulle vi gora tillsammans.. men hell no... nar detta val har lagt sig sa kommer jag sakert kunna vara glad for mina ex kollegors skull men just nu kanns det mest forjavligt om jag ska vara arlig.. men det man inte dor av starker en.. tro mig, jag vet. sa javligt att en av mina basta kompisar valjer att gora sahar bara.. trodde det var vi tva mot varlden. I was wrong. sorry stinus att jag kanner som jag gor men kan inte hantera det pa nagot annat satt just nu...2. killen som typ vatt sannas bastis har over e varlden idiot. tydligen har han gatt och skaffat flickvan och sen typ bara dissade han sanna. sa festen vi skulle till imorron har ju skitit sig fett! sa javla bajs.. tur att vi har varandra. finns inga mer trogna vanner an sanna o helle. ska alska dom till doden, var i varlden dom an kommer befinna sig. 3. sanna och jag har kommit pa att allt detta som har hant idag ar sa javla komiskt. varfor hander allt sant har alltid oss? jo, for att vi e sa javla lettldda och tro alltid gott om alla manniskor. den senaste tiden kanns det som att jag bara har gjort sa javla mycket for alla andra och ente ett skit for mig sjalv. har trostat ledsna manniskor som inte sett hoppet i livet, gjort andra manniskors jobb, lyssnat och fortsatt och vad fan far man tillbaka? helt sjukt! folk har fan ente ens brytt sig nar man har vatt sjuk!! det ar sa javla svenskt, att bara tanka pa vad som ar bast for sig sjalv! vad fan gor jag i det landet egentligen? och viktigast vad fan gor jag med manniskor som behandlar mig sa egentligen? na, riktiga vanner som alltid finns kvar vad fan dom an gor, det ar dom jag ska borja leva for. just nu bestar den listan av sanna, helen, sabina, nicole, nela, mina syskon, louise, philip med familj, aida, frida, dennis, ke, min kusin, mimmi.. ja, jag har sakert glomt nagon.. Just nu vill jag bara tillagga att mina bastisar ar det finaste som finns, och jag har varldens basta pojkvan. ringde honom direkt nar allt sket sig och han lyckades torka alla mina tarar pa mindre an fem minuter. I love you mitt hjarta! 4. Det har regnat hela dagen. suck.Ska dock avsluta med nagot positivt anda. har shoppat massa fina saker idag. tre trojjor, seven jeans, en vaska, planbok och smink. Ska bara overdriva shoppingen hela veckan. Kommer nog fa mig p battre humor. Nar jag kommer hem ar det jag, philip, min katt (och en katt till, eller hur alskling?) och min underbara familj som galler. ska ga in i studion med marcus ocksa och skapa sma underverk. ska aldrig slappa min drom, ingen ska pajja det!love.

Av Maria - 30 mars 2007 19:15

.. the day from hell.. fy fan... just nu ar det tur att sanna och helen ar har annars vet jag inte vad som hade hant... Mamma, om du laser detta sa maila mig sa berattar jag vad som har hant.snyft..

Av Maria - 30 mars 2007 17:27

Nu ar man du i the promissed land of america haha! Ar ju inte i NY sa man kanner ju inte sa mycket att man ar i USA haha! Men har ar trevligt och familjen som jag bor hos ar jattetrevlig! Sanna funderar pa att plugga har sen och det fortsar jag for herregud vad har ar shopping hahahaha! (som om det vore en anledning att flytta till natt stalle) I sa fall far jag och philip aka hit ofta och halsa pa (och byta ut vara garderober haha) Flygresan gick bra men fy fan va trakigt det ar att sitta still sa lange! Jag som ar van att prata sa mycket...Hittills sa forstar jag att sanna o helle trivs, men jag ar anda ratt glad att jag har mitt vanliga liv hemma. Kanns liksom som att det inte handr sa mycket har pa dagarna forutom da att passa barnen vilka iofs ar jattegulliga! men det ar gansa skont hemma dar man kan gora lite mer vad man vill pa dagarna. Det som dock ar ett plus med usa ar all shoppingen, det ar helt galet billigt!! ska kopa ofantliga mycket grejjer kanner jag. fortar nu vad sanna menade med att jag nog skulle kopa en resvaska till hahaha! det ar verkligen sanlost... kanns som man va miljonar!! hr redan kopt ett skarp (som i sverige hade kostat typ 2000:- ) for typ 300 svenska!! I den riktiga affaren sa det ar inget jeekla torgstand hha! Sakna dock min lilla family dar hemma lite! ni skulle vatt har och upplevt det med mig!!! Nasta gang far ni folja med! borjar inse att det ar ganska bra att ha sina bastisar i usa med tanke pa att man da kn fa ett miljoombyta lite da och da haha! (ett dyrt sadant dock)Na nu ska vi gora lunch (host, sana ska gora lunch) till barnen! Sen sk dom till skolan och vi ska ut en svang. Fresten, sag en typ baver simma har i sjon utanfor igar (sa aven mamma hade tyckt att har va roligt och har finns massa massa faglar haha!) Tanker pa er dar hemma!!All my love (spec till min Philip, finaste som finns)

Av Maria - 27 mars 2007 22:34

då har man alltså packat då ja :) treeeevligt trevligt!! snart bär det av... sista natten i lund nu innan phillie får klara sig ensam i typ 11 dagar hehe :P nää... kommer sakna honom galet mycket... min bara bara min Philip... Personen (det iaf nu) det känns som att jag ska bli gammal med... Min bara min...Har vatt o shoppat liet med mummy idag oxå :) najs najs! Hon e så sjukt go min mums.. :) sen mailat lite skit med stinus :P min klockrena ängel som jag också kommer sakna sjukt mycke dom här 11 dagarna.. Nä, sova nu? sista dagen på kursen imorron :) Ska nog bli riktigt kul imorron eftersom vi ska ut och äta och massa mys :) Love em' :PSkrev lite nytt idag "Now I'm home" resulterade det i :) Nöjd nöjd nöjd.. Love u all.

Av Maria - 27 mars 2007 09:09

nu är det dags att böja packa.. men va fan ska man ha med sig? där va hyfsat varmt sa sanns... va tar man för skor? kanske onödigt att dra med värsta stövlarna liksom? och hur mycket ska man ha med sig liksom.. behöver ju inte dra på en massa onödigt skit ju... jaja det löser sig nog!hoppas alla får en bra dag i det vackra vädret! det tänker jag iaf ha! ska avsluta den med att gå ut och äta med personen jag älskar mest, min Philip :) blir nog riktigt trevligt :Dkärlek till alla!

Av Maria - 27 mars 2007 00:09

Mycket trevlig kväll i kväll måste jag säga! Först var jag med på Krögamöte i Landskrona med Philip :) Åt got och trevligt sällskap :) Sen stack vi inom Landskrona och träffade delar av Philips familj på japansk afton :) Mycket trevligt att avsoluta kvällen med att snacka skit med Li måste jag säga! Mycket trevlig kväll måste jag säga! Imorron blir det att packa och köra en massa ärenden! kärlek!

Av Maria - 26 mars 2007 12:18

... det är alltså snart 10 år sen... Kollar på MTV Rewind och året dom "besöker" är 1998. Började fundera lite över vad -98 va för mig med tanke på att jag känner igen musiken som den musiken som spelades på "toppen" och som vi dansade framför spegeln till. 1998 så måste jag ha gått i.... 4:an-5:an.. vad är man då?? 10-11 år?? Jo det är man... Detta var alltså innan Sanna fick en smällare på sig som brände upp halva hennes jacka, innan vi började leka "sanning eller konsekvens" i kuddrummet på fritidsgården, innan vi hade smakat smuggelvodka för första gången och innan man ens hade börjat tänka på betyg... Vi ravade rundor till Robyn, Offsprings "Pretty fly for a white guy" och Antilop haha.. Så sjukt najs det var! Så bekymmerslöst att vara 11 år! Eller egnetligen tyckte jag nog inte det då.. Ständiga kärleksproblem.. En kropp som började växa på konstiga ställen och massa funderingar om hur det var att bli tonåring stod säkert i huvudet.. Kärleksproblem ja.. Är inte kärleken hos en 11-åring fan så mycket mer sann och ärlig? Nu kan man skratt åt dom små liven och mena på va fan vet du om äkta kärlek? Menkärleken hos en 11-åring är verkligen äkta. Den är så äkta att man mycket väl kan springa hem till personen man är kär i fast att det är -7 grader ute och peronen i fråga bor 1,5 mil i från en. Eller sitta utanför personens hus i flera timmar i hopp om att personen kanske kanske kanske kommer ut, eller åtminstone visar sig i fönstret nån gång. Man kan till och med stå ut med at skicka en lapp med texten "vill du va ihop med mig? Kryssa i ruta Ja, Nej eller Kanske" och få "kanske" rutan ikryssad och ända vara nöjd och glad över att man "kanske-är-ihop" med han eller hon. Hur är det nu då? Nu springer man fan inte i några minusgrader. Man menar mer på att "kan inte du ta tiden ur det tajta schema och komma hem och träffa mig så kan det fan va! jag sätter inte mig på nån jävla buss för att du ska kunna sitta på röven och bara få och få....". Och man sitter absolut inte utanför något fönster. In fact så bli vi sura om vi får vänta ens 10 minuter extra på att vår käreste ska dyka upp. Och vi nöjjer os defnitivt inet med något kanske inte. "Om du inte vill att vi ska va tillsammans så bara säg det! Jag tänker inte vara den ende som offrar mig i detta förhållandet!! Du måste bevisa för mig att du är värd mig och ge mig det utrymmet i ditt liv som jag förtjänar!!" det är ord och inga visor inte. Nu kräver man uppskattning varje dag, 1998 räckte det med att han eventuellt tittade på en i bara en millisekund när man mötes i koridoren för att man skulle ligga hemma på rummet och nästan dö av lycka! Så säg aldrig at en 11- årings kärlek inte är äkta, för det är precis vad den är. Äkta, aldrig ifrågasatt och helt vansinnig är en 11-årings kärlek. 1998 var för övrigt året då jag och alla andra småtjejer drömde om att se ut som hon Dede, E-types körtjej. "penta-idealet" hade infunnit sig med sina buffaloskor, tjata jazzbyxor, genomskinliga tröjjor som visade magen, över- tajta linnen och bakåtslickade lugg. Jag hade ett par mörkgrå jazzbyxor som jag var så sjukt stolt över. Det var det absolut snyggaste plagget i hela världen tyckte och jag hade dom säkert till i princip allt. Idag hade jag hellre dött än att sätta på mig ett par jazzbxor som flashar precis allt som jag kämpar för att dölja i valsittande jeans. Men även 20-åringarna hade ju jazzbyxor -98. Var dom bara smalare och snyggare än vad vi är nu, eller tog man det onda med det göra och visa upp sina tillgångar hur dom än såg ut? man kan ju börja undra...Om någonhade sagt till mig -98 att mitt liv skulle se ut som det gör idag så hade jag nog skrattat. -98 hade jag nog planer på att vara något i stil med en Spice Girl eller något liknande.. Nu blev det ju inte riktigt så haha! Men jag ska inte klaga, man hr det fan riktigt bra ändå! Kommer hem till någon som älskar mig varje dag, jag har underbara vänner även fast hälften av dom är på andra sidan jorden hahaha, min familj är frisk och har blivit tillökad med lille Ebbe och jag jobbar med något som jag älskar över allt annat. Man ska nog va rätt nöjd..Jajaja, idag blev det en liten flashback till -98 haha :) Lite kul att tänka tillbara.. Nostalgi haha :) Kärlek till alles, spec. till dom som var med -8 och som fortfarande är med :D Undrar var vi är 10 år från nu? hehe :)Mis.

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards