mian.

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Maria - 24 april 2011 20:46

Sitter i soffan och kollar på tv. Känns jättekonstigt. Dom senaste 4 dagarna har det varit fullt ös samtidigt som jag haft massor av tid att vara tyst, ta in solen, vila och tänka. Helt underbara dagar, och i vanlig ordning känner jag mig helt tom i huvudet efter sådana perioder. 


Imorgon är det helgdag. Väldigt skönt. D hinner jag aklimatisera mig till vanligt liv igen ;) Ny vecka - nya utmaningar - nya upplevelser - nya möten! Kommer bli bra, jag känner det!


Men först - bildkavalkad över dom senaste dygnen!


 

Hej Då Malmö - Hej Påskledigt!




Litet barn, stor chokladbit!


     

8:45 på Långfredagens morgon stod jag och puttade på dessa gungor. 8:45!! 


 

Dansk födelsedagstårta :)




Liten dansk brorson som fyllde 3 år i helgen! Faster köpte självklart små instrument i födelsedagspresent :)


   

Jordgubbschampange. Värme. Tysnad. Lugn. Sol.


 

Detta är vad jag suttit och tittat på i 48 timmar. Finns inget mer rogivande i hela världen!



Insåg precis hur solbränd jag blivit. Dock bara på framsidan av kroppen då denna solbränna kommit till under en tupplur i en solstol. Får fixa lite solbränna på ryggen imorgon. 

Av Maria - 24 april 2011 12:32

Jag har tagit påsklov. Eller det känns så i alla fall. Dom senaste 48 timmarna har jag nämligen inte gjort något vettigt alls (om inte det räknas som vettigt att ligga i solen, lyssna på musik, dricka massor av vin, äta god mat och sova lite då och då). Är lyckligt lottad som har en pappa som bor i ett semesterparadis med 20 meter till vattnet :) Hit kommer jag när jag vill vara tyst några dagar, bara njuta och ha tid till mina egna tankar. Fick inspiration till att skriva igår. Har saknat det den senaste veckan, samtidigt som jag känt att jag varit full av ord som vill komma ut. Fastna på ett papper och förevigas. Nu har jag fått en aning om vilka ord det är och jag ser fram emot att klottra ner dom när jag återvänder till stan. Om jag återvänder, det vill säga ;)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards