mian.

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Maria - 7 april 2011 22:27

Idag känns det som jag har pratat i princip hela dagen men fan inte sagt ett vettigt ord! Eller, det har jag kanske, men inget riktigt bra och genomtänkt. Har haft en fin dag men har sprungit mellan saker hela dagen. Få iväg litet trött barn till skolan, upp till HBG på möte, ner till Malmö för PT-pass, in på Musik Börsen, hämta i skolan, lasta in grejer i hemmet, sortera skåp, nya blommor på balkongen, äta familjemiddag, ut på IKEA för att få fatt i hylla som tydligen inte finns länge (!!), hem igen, lägga barn, sortera fler skåp, leta efter hylla på nätet, bli arg över att hylla inte finns.. osv osv.. Än är dagen inte slut! När man springer rundor så får jag känslan av att jag inte säger något vettigt alls. Bara flackar mellan olika samtalsämnen. 


Imorgon blir det lite mer fokus på en och samma sak hela dagen. Nämligen vår källare. Efter 2 år av total katastrof ska där nu bli ordning. Jag har kallat in experthjälp så nu jävlar! Kanske kommer jag hitta mina vinterskor utan bekymmer nästa år...?? Man kan ju alltid hoppas!


Vi får lyssna på en vettig sång nu istället. Som säger betydligt mer än vad jag gjort idag ;)






Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards