mian.

Alla inlägg under juni 2009

Av Maria - 28 juni 2009 15:39

herregud! jag har inte skrivit på en smärre evighet!!


mycket har hänt! midsommarafton hade vi fest här och invigde allt som bör invigas :) sen följde kalasför föräldrarna och en jävla röra (som vi ännu inte tagit tag i...) :)


sen kom en vecka då rasmus jobbat typ dygnet runt... fy fan, han är n superhjälte min sambo! eftersom han vart borta passade jag på att fixa klart med min lägenhet och spendera tid med mamma :) en shoppingutflykt uppåt landet blev det och lite fina fynd :) naaajs!


sen nu i helgen har jag hunnit med att träffa töserna, gå på bröllop (grattis markus och eva!!) och sen igår var jag med om en av dom bästa konserterna jag nånsin sett!! rasmus har ingått i en konsert som heter songs from the wood nämligen. Igår fick jag tillsammans med typ 4000 andra åskådare se resultatet i ett gigantiskt stenbrott utanför osby!!! fy faaaan säger jag bara!!!! så sjuuuuukt jävla bra!!! DVD kommer senare i år - köp den!!!!!! Sen blev det ju inte sämre av att min älskling passade på att överraska alla inkl. mig med att spruta eld i sista numret!!! Fattar ni?? Jag är sambo med en eldslukare!!!! Hur jävla coolt är inte det!!!???? Jag filmade nummret och jag kan säga så att man inte hör ett skikt av musikn för jag skriker utav bara hel-ve-te!!!! Är så sjukt jävla stolt över den underbara musikern och underhållaren som jag får dela varje dag med!

Älskar dig Rasmus.


På tal om musiker så måst jag ju komentera min barndomsidols död. Har bara ett ord gentligen att säga - ofattbart! Världen saknar en av de största musikerna någonsin. Mina tankar går till hans failj och hans musikverk.


Bjuder på en bild från gårdagen!

Kärlek.

Puss

Mian

Av Maria - 18 juni 2009 23:30

tack tack tack och tack igen till alla fina människor som lade tid på att gratulera mig igår!!!!! Jag blir helt varm inombords bara av att tänka på det :)


älskar er alla!!


p.s och tack till min underbara rasmus som bjöd på världens godaste middag och som har gjort så fint hemma idag! Älskar dig mest i världen!

Av Maria - 16 juni 2009 19:13

verkligen heldag idag... har jobbat mååånga timmar nu men än är inte dagen slut.. har ett gäng mail kvar att skicka..

men det blir bra!


annars händer inte för mycket. rasmus borrar upp saker, jag fyller år imorgon och till helgen blir det inflyttningsfest/födelsedagsfest/midsommar :)


treeevligt!!


nä... jobba lite?

Puss

Av Maria - 11 juni 2009 00:13

vaknade för sent... fixar inte riktigt att sova jättemycket för jag får galet ont i huvudet då..:( jobbade en stund i morse sen fixade jag här hemma ett tag.. börjar komma in i att bo här nu. saknar lite vänner men samtidigt är det lite gött att sakna dom. det blir så mycket roligare att ses när man väl ses då :) (som typ till helgen då jag kommer till HBG!)


sen stack jag och jobba med den underbara anderz wrethov :) alltid lika roligt och alltid sjukt bra låtar! La kör på en av hans låtar idag och det blev nog bra :) En annan vän till mig hade också lagt kör så det blir coolt med alla tre rösterna :)


Noomi och rasmus kom till studion ett tag och besökte mig på jobb :) Kul att få visa henne var vi befinner oss när vi jobbar och vad vi liksom gör. lite svårt att förklara med ord ju... skoj skoj!


när jag var klar kom raz och hämtade mg och sen stack vi hem där rasmus syrra sanna väntade på oss :) blev en fika med henne här hemma innan det var dags att käka. Efter maten blev det sen ännu mer möblerande (det tar nog fan aldrig slut!!) och sen ännu mer jobb. Har komponerat ett sport-medley tillsammans med min söte sambo. Sjukt kul musik att sitta och trixa med. Godingar som "Ciao ciao italia" och "när vi gräver guld i usa" är ju aldrig fel :D najs som attan!


Produktiv dag!


Imorgon ska jag hänka på min mamma på en kompis sons student. Har inte sett ungen sen han var typ 3 så det kan ju bli intressant :) hänger iofs mest med för att hålla mamma sällskap :)


nä.. somna nu kanske? ska upp imorgon och lämna på dagis (tantvarning!!!!!!). Iofs lika bra för då komer jag upp och kan jobba på här hemma så att det blir klart nån gång....


Puss

mius 

Av Maria - 7 juni 2009 23:41

idag har pappa varit här och lagt fin fint trall på balkongen. sååå fint det blev! lite växter där så är den toooooppen den balkongen:)

har även fått hem noomis säng och imorgon kommer ungen själv hem. har saknat henne lite...:(


imorgon ska vi shoppa lite.... ska ha lite kläder till stundande studenter osv... nooms ska få en klänning till när hon slutar dagis och hemmet ska få en pall. blir toppen hoppas jag. 


vet ni, snart fyller jag 22!! sjukt va?? herregud.. jag kommer vara 25 helt plötsligt... eller ännu värre....40 (!!!!!!!) ajja.... då ska jag iaf se till att vara 40 och fab ;)


saknar mina darlings i hbg men till helgen kommer jag hem och ger dom alla en stooooor gruppkram ;) hehe :P så ni som inte vill drabbas av gruppkramen får fly helsingborg till helgen ;)


nää... lady lovely locks.. nu ska jag snart nanna :)

puss alles

mius 

Av Maria - 5 juni 2009 20:47

ja fy faaaan va vi har flyttat!! varför har man så sjukt mycket grejjer??? I do not get it... hur som helst, det hela har avlöpt bra men vi är ju lååångt ifrån klara! en strykning till på noomis rum sen är målningen klar. sen har vi en del lådor kvar från rasmus lägenhet att hämta... men så fort målningen är klar så kan man på allvar packa upp... skönt!


imorgon ska vi mitt i alltihop gigga :) ganska skönt att komma bort ett tag måste jag säga!och på söndag kommer pappa och hjälper oss lite..trevligt att träffa honom :)


nu får det bli slapp kväll med tv'n och nyblivna sambon... haha kärringvarning!! äää men ibland får man väl va lite tantig...?


saknar er alla!

Lina, vart har du tagit vägen?

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards