mian.

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Maria - 27 april 2011 23:28

Jag DÖR! Av misstag sprang jag precis över webshopen från himlen! Älskar ju, som ni vet eftersom jag tjatar om det, vackra saker och denna hemsida överfylld av, enligt mig, helt underbara saker!! Vill ha allt! ALLT!! Kitsch kan vara Guds gåva till mig ;) Är kär till bristningsgränsen just nu.. 


Och det bästa? Att deras fysiska butik ligger ett stenkast från mitt hem! MÅSTE dit jättesnart! Lär väl snart bli utkastad ur lägenheten av R, med tanke på hur mycket små bedårande prylar jag släpar hem, men jag kan inte hjälpa det! ÄLSKAR det!! 


Dessutom fyller jag ju snart år ;) Hett tips! Blir glad för allt som denna underbara affär säljer :) Den perfekta mixen av kitsch, asien-inspirerat, vackra mönster, humor, barndomsminnen och glitter. Titta och njut! (klicka på bilderna för att göra dom större)


                                                        

Alla bilder: MissJuniversum.se



              KOM IHÅG!!!! www.missjuniversum.se KOM IHÅG!!!!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards