mian.

Alla inlägg under september 2007

Av Maria - 30 september 2007 21:11

Mick, jag och Raye med kläder från JOY.

Peace out alles..

Av Maria - 30 september 2007 20:50

 Jaha, nu har ännu en helg passerat. Tar den bit för bit.


Fredagen:

Var i skolan på dagen. Skulle sen träffa Eriander men det blev inte av så chillade på soffan tills jag skulle träffa Sabina och äta middag :) Hade sjukt trevligt på Tycho i LA :) Faaaan va men LA-bitch e go!!!! :) Love her... <3 Philip var på RT-möte och skulle komma hem "i hyffsad tid". När jag hade käkat klart med Sabina begav jag mig för att hämta upp Stina som skulle sova hemma hos oss. Sen snackade vi lite skit och avslutade kvällen fram datorn tillsammans haha :) Kollade massa olika låtar och förslag till nästa stora show. It will be great! Eftersom Philip var borta fick man somna själv men det var rätt lugnt.. trodde ja....


Lördagen:

Eftersom jag skulle gå en visning och skulle va i sminket kl 8.00 så satte både jag o Stina klockorna på typ 06.30 När min klocka ringer vaknar jag till en otrevlig övversaskning - Philip ligger inte bredvid mig, han hade inte kommit hem!!!!!!! Nojjig flickvän som man är får man ju typ tre tankar i huvudet :

1. han är död

2. han har blivit jättefull och gått hem med nån tjej

3. han har blivit rånad och har därför varken pengar eller mobil så att han inte kan komma hem och inte ringa


Efter att ha försökt ringa honom typ 50 ggr var jag tvungen att dra till jobb. Alla stöttade mig och efter några timmar gick det iaf att utföra jobbet som vanligt. Efter att VISSA har nojjat upp mig ÄNNU MER får jag till slut tag på min då enormt bakfulle pojkvän som legat hemma hos sin pappa och sovit med mobilen på ljudlös. JÄVLA IDIOT!!!!!!! Ibalnd kan jag verkligen haaaaata Philip Fucking Hallengren!!!! Men men, han var ju åtmindtone inte död..

Efter visningarna (som fresten gick bra, spec den sista) så var det till att dra hem. Sov typ en halvtimme på soffan innan jag drog upp till Hbg för att träffa Helle och Steffi. Vi satt hos helle ett tag först sen blev det stan en sväng. Var inne på Steakhouse först (hahaha sicken tabbe!!) och sen sniiikade vi in på Bara Vara. Så kommer man in där, överlycklig över att slippa visa leg, och vad händer?? Vi har verkligen skittrist där!! Stod fan utanför och rökte 90% av tiden... Hade redan innan bestämt mig för att ta sista tåget hem (00.30) så jag lämnade tjejerna vid tolv och stack till knutan. Synd att kvällen inte blev bättre, men men vi hade iaf trevligt!

Kom hem typ halv två och hittar min sambo (som då hade vatt på tattoo-mässa i Malmö ) MEDVETSLÖS!!!!! i sängen. Får först inte kontakt med honom men efter många om och men lyckades jag få lite liv i honom. Fullö som ett as var han så jag fick dra av honom kläderna och sen spendera halva natten med att vakna en gång i timmen och kolla så att han fortfarande andades. Jäävla Philip.....


Söndagen (idag):

Vaknade vid halv elva med panik över att dagen redan var i full gång. Hatar att missa hela dagar bara för att jag är trött, har aldrig förstått tanken med att sova bort hela dagar. Gick därör upp och började hetsstäda vår lägenhet. Fick upp Philip vid 13.00 han la sig i duschen och spydde i typ en timme. Jag stod mest utanför och skrattde, skönt var det. Sen tog jag hans bil och stack och shoppade. Ansåg att jag behövde lite tröst för att min pojkvän kan vara ett sånt as ibland. Köpte ett par jeans, en klänning, knästrumpor, ett grå/silvrigt-nagellack, en mössa, örhängen och en t-shirt. Sjukt nöjd med allt ihopa. Passade även på att fixa en trevlig tidning och lite godis. Så nu har jag spenderat hela eftermiddan framför tv-n med en bakis pojkvän (som för övrigt skämms sjukt mycket - med ALL rätt!!) och n tiding. Nu är jag dock jävligt trött på det och vill hitta på något men troligtvis blir det inte så. Fan. Får väl tjata mig till att vi åtminsone hyr en film som JAG vill se.


Imorron är det plugg som gäller HELA dagen! Ska verkligen ta tag i min det av koncensus arbetet imorron och även börja kolla ordentligt på orden. Fan, hur ska jag klara den tentan?? Ajja... det får lösa sig. Har typ 3 veckor till på mig.


Nä.. Nu ska jag sluta sitta här och gnälla.

Vad har ni gjort i helgen??

Ska fresten ladda upp en bild från gårdagens visning!


Puss

Mius

Av Maria - 28 september 2007 17:51

Helen länst till vänster, sen Sanna i rött, sen Jag i vitt och sista Sabina i sin sjukt fina klänning som hon har sytt själv!!!! Jag är så gaaaalet imponerad!!!!

Detta är mina stjärnor, för alltid och längre än det. Mina blivande brudtärnor och dom absolut finaste som finns bara!


Kärlek i överflöd.

Av Maria - 28 september 2007 17:39

en underbar sabina messade förslaget "midda på thycho ikväll??" till mig vid ett tiden! I'd love to! Så nu ska jag snart kila iväg och fylla magen tillsammans med henne :) Sjukt myspys :)


Idag är det verkligen höst :( ska till o med ta taxi till CC för att hämta min bil. Skööönt! Gå i regn är inget för mig, pluss att det börjar typ redan bli mörkt :( Bajs! Men att sitta på en restaurang idag passar perfekt :) Love love love...:D


Grupparbete i skolan hela dagen idag. Sen långt samtal med älsk. Sanna :D Bra dag helt enkelt. Nä, nu ska jag platta håret och måla naglarna :D


Imorron är det Fashionshow på Burlövscentrum :D Kom dit om ni vill se oss in action :D


Puss

ps. Min Philip är sjukt söt. haha :)


Av Maria - 27 september 2007 18:59

Jag ja då var det torsdag. Kände redan imorse att detta skulle bli en bra dag och det blev det mycket riktigt!

Var helt tom i huvudet första föreläsningen dock. Satt bara och tänkte på annat haha! Dock ÄLSKAR jag det vädret det var (var nog det ajg satt och drömde om) ! Jätteskönt att kunna ha klänning och strumpisar utan att frysa rumpan av sig. Snart är det nog tyvärr slut med det haha! Får införskaffa overall..;)


Fikade med underbara Li efter skolan! Hon är fan bäst alltså! Har alltid så sjukt mycket att prata om och hon är så jeeevla härlig! Tur att min sambo har en så underbar syster som hon :)


Nu har jag suttit och läst bloggar och kommit fram till en del. (haha sällan?)

1. Hur FAN har vissa råd med all nätshopping?? Dom måste ha ett sjukt stort shoopingkonto alternativt massor av krediter haha! Jaja, lyllos dom!


2. Tänkte göra en liten lista med mina LIKE och DON'T LIKE åsikter. OBS! Detta är bara MINA åsikter. Dom behöver INTE delas.


DON'T LIKE

- Att frysa bara för att var snygg, aldrig!

- Alldeles för dyra helt svarta jeans. Så jävla onödigt!

- Att man höjer priset på vanliga strumpbyxor bara för att det är modernt..

- V-ringat (om det inte är SUPERJÄTTEENORMT v-ringat, då är det coolt)

- Vita "wannabe-skinnväskor". Alltid.

- Smycken som tappar guld/silver-färgen.

- Lågt skurna jeans.

- Allt för tighta t-shirts som visar allt utom god smak. Usch.

- Knallgrönt. I do not like.

- Skinn kjol/klänning. Det skriker ryskt luder, I'm sorry.

- Militär färagt. Fulare än fan.


LIKE

- Skinnjackor i nästan alla former. Äää kanske inte långa kappor.

- Strumpyxor/leggings låt aldrig den trenden släppa! Så jävla skönt!

- Kläningar. Forever.

- Tjocka jacor. Sorry men jag kommer använda min älskade canada goose i år igen, hatar verkligen att frysa!!

- Klackar, på allt.

- MC-boots. Finns ett par på skopunkten som ska bli mina.

- Halsdukar, scarvesar. Köpte till o med en palestinasjal igår. Dock mörkgrå så inte jätte uppseendeväckande. Hade varit lite lögn i mitt fall då...

- Personliga halsband.

- Stora klockor. Gärna lite herrmodell eller grova länkar eller nått. I love! Vill fortfarande ha den från D&G som jag har bloggat om.

- Mörkgrå ögonskugga. Kan användas till vardags också och inte lika hårt som svart.

- Lila, love it.

- Converse, snyggaste jympisarna nånsin.

- Kappor, så elegant!

- Snygga underkläder, kan lyfta hela ens dag :D


jaha.. det var då MINA åsikter :) Fan vad skönt det är att ha ett ställe där man bara får skriva om sina egna åsikter. Dock är jag alltid öppen för kommentarer, det vet ni va?


Puss

Mius


ps. kolla min nya omrösting!


Av Maria - 26 september 2007 22:40

såg precis en bild på en kille som har raggat på mig för typ ett år sen... saken var bara dn att jag nu fick reda på att han INTE heter vad han sa att han gjorde och att han INTE äger nattklubben Diezel, vilket han sa att han gjorde. jaja, tur att man inte gick på den nitlotten :P


Nu till lite smaskiga frågor:


1. Vad hade du gjort om du fick reda på att din kille varit med i en porrfilm?

Mitt svar: Dratt.. fortare än fan!


2. Vad hade du gjort om du fick reda på att din kille hade legat men FÖR många?

Mitt svar: Det vet jag redan att han har gjort och det terroriserar mig dag och natt, tyvärr.


3. Hur många är normalt många?

Mitt svar: det beror på... fler än EN och mindre än 30 gärna... annars får det nog klassas som FÅ repektive MÅNGA


4. Hur många har du haft?

Mitt svar: Lagom många. Inte för få, inte för många.


5. Vad är värst, om din kille har legat med många eller varit tillsammans med många?

Mitt svar: Varit tillsammans med många HELT KLART! Fy fan och veta att han har älskat typ 7 pers innan mig.. OH NO!


6. Vad skulle du göra om han var otrogen?

Mitt svar: Beror heeeelt på. Troligtvis hämnas BIG TIME!!!


7. Har du nånsin varit otrogen?

Mitt svar: Mer än vad man bör erkänna... dock inte på mycket länge.


8. Hur många fler kommer du ha sex med innan du dör?

Mitt svar: 10-15 pers tror jag... men who knows? Det kanske är it? Nä.. hemska tanke :P (Skojjar...)


Okej.. det var dagens sanningar det. Kommer kanske fler en annan dag. Har precis kollat på Fråga Olle, därav denna frågostund :) Kul? Eller kanske bara jobbigt??


Idag har jag vatt sjuk...:( Bajs! Ont som fan i halsen och feber men det är mycket bättre nu! Var dock och jobbade ett tag ändå, mycket givande! Imorgon ska jag till skolan och sen ska jag fika med min underbara sister in law Li!!! :)


Nä.. gonatt alles!

Sov sött!

Mius

Av Maria - 26 september 2007 00:06

just nu trillar det sjukt mycket tårar för mina kinder...

Läste precis ett mail som min mamma hade skickat och blev sjukt rörd. hon är fucking underbar... saknar henne riktigt mycke ibland och sörjer att jag har så jävla lite tid att träffa henne.


fan va jag är trött på allt just nu. Ni som inte orkar höra på en massa gnäll bör nog stänga ner denna sidan nu för här kommer en jäääävla massa gnäll.

Eller ska dte göra det? Kommer det kanske inte kännas bättre att hålla det inom mig?? Vettefan... Mår inte alls bra iaf.

Allt är så jävla meckigt, känner mig helt fast i allt möjligt skit. Och just nu har jag så jävla lite tid för att ta itu med allt efter som JAG JOBBAR/GÅR I SKOLAN HELA JÄVLA TIDEN!!!!!!!

Ibland funderar jag på att sluta jobba. Men samtidigt är det ju inte rätt. jag älskar ju mitt jobb. Skulle jag sluta med nått hade det väl i så fall varit att läsa så att jag kunde satsa helhjärtat på mitt jobb. Men att läsa betyder studiemedel och det betyder trygghet... därav blir det svårt att skita i det. Men just nu känns det bara så jävligt att inte ha tid för nått alls. Känns som att jag får reda på allt sist också och då kan jag sällan följa med eftersom jag troligtvis har planerat in annat redan. Vill just nu bara vara.. student. Hänga med polare, festa, ha tid att sticka hem och bara ligga på mammas soffa. Istället är jag bara en så jävla överstressad idiot som mer och mer påminner om en trist morsa!

För är det inte att jag ska va på nått jobb eller möte så måste jag skicka 20000 mail, eller läsa 33465 sidor i nån jävla bok, eller städa en gigantisk lägenhet, eller tok-stress-hälsa på Farfar på sjukhuset, eller hämta något, köra till nått ställe eller vad faaaaan som helst!!!!!!!!! Och jag är ju så jävla dum att jag ALLTID ställer upp!! Why oh why??


För hade jag inte gjort alla dom små skitsakerna som jag lägger in hela tiden, då hade jag hunnit hänga med helen, sanna och sabina som jag saknar så det är helt sjukt! Känner att jag hamnar utanför gemenskapen heeeeela tiden eftersom jag aldrig har tid och känner mig som världens sämsta och framför allt tråkigaste vän!!! Jag hade också hunnit träna lite mer, jag hade hunnit vara en fan så mycket gulligare flickvän, dotter och moster. Ja...allt helt enkelt. Men no.


 Nä.. på lördag SKA jag fan festa! Och på söndag ska jag vara bakis och LEDIG!!! Och nästa onsdag ska jag fan typ hälsa på sanna eller något. Måste hinna göra lite sånna ROLIGA saker också.. inte bara måsten, inte bara tvång.


Ähh.. får sova nu.

Mius


Ps. sorry att jag gnäller.  

Av Maria - 25 september 2007 23:52

fan va jag är trött på dålig planering nu, och då främst min egen!

trodde helgen var fixad men nu ser det fett ut att falera... :( bajs och åter bajs... ååå är på väg att bli riktigt sjuk också känner jag.

en lite lessen dag idag bara...


oxå är nästa helg såå jäääääävla överbokad!!!!!!!!!

helvete.


Mia

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards