mian.

Alla inlägg under november 2007

Av Maria - 27 november 2007 13:54

Tre bra saker idag:


- Jag var GODKÄND på min tenta!!!!!!!!! Jippi juhuuuiiooyy!!! Bitte bitte är allt jag har att säga!


- Idag är det premiär på vår show! Spännande...


- vad fasen var nu den tredje....


Jaja! Det var väl bra nock? Är en ganska glad människa idag! Ikväll efter showen ska jag var ännu gladare... och då ska jag mysa upp mig hos min pojkvän och tala om för honom att han är det finaste som finns.

 För det är han!


Fresten kolla detta klippet... Jag och Stina dog igår av skratt när vi kolla på det! Fan jag har så jäääävla låg humor!!!!


Puss

Break a leg!

Av Maria - 26 november 2007 11:55

Ähh shit... man får inte vara trött när man inte börjar skolan förrän 15.00 Men det är jag! Sov till 11.00 idag. Det är typ första gången på 2 år .. när men 2 månader iaf!


Idag ska jag :

- Diska

- Packa en del grejjer som ska till CC

- Gå i skolan

- Dra till jobb

- Jobba så länge som benen håller


Blir nog bra...


Jag känner mig inte riktigt frisk :( Buhuhu... GNÄLLARN!!!


Längtar verkligen efter att åka till NY. Ska fråga Philip om det.. sen.


Disken kallar

Bye amigos

Mius

Av Maria - 25 november 2007 23:32

alltså man hade ju fan kunnat tro det igår iaf...:/

MYCKET PINSAM kväll... men men, får bjuda på den!


sorry Glenn och Li att jag var jobbig. Jag ska gulla med er sjukt mycket kommande tiden och make it up to you!


Kärlek

Mius 

Av Maria - 24 november 2007 13:05

sitter på jobb! Sällan va?? ganska kul dag dock!


ska fira min pingla SABIIIIIIIINA!!!!!! idag :) :) :) :) Ser fram emot det SJUKT mycket med tanke på att jag typ knappt sett henne på j****vligt länge!!!!


LOVE HER!!!!


Imorron blir en soft dag... ska sova hos mina svärisar inatt.. MYS!


Puss alles!!


Mius


Sabina med fiiiin guldig klänning!

Av Maria - 21 november 2007 22:33

alltså fan ta mig!! måste jag vara så jävla tjejig ibland??

har precis gjort en liten beställning på ellos.se på tre saker - alla rosa. Varför denna färg då?? Jo.. för ATT DET ÄR SÅ J*VLA FINT!!!! Kan inte hjälpa det.. rosa är sött sött och megasött!!


Blev ett rosa underklädesset och ett par snajsiga skor som jag har gillat enda sen katalogen kom ut och nu när rean har börjat så såg jag min chans :) Looovely....


Vad tror ni om dessa skor till en snygg svart glammig klänning på nyår?? Stort blondt lockigt hår, knallrosa läppar och glammiga smycken?? I like!!


Puss Mius

Av Maria - 21 november 2007 19:09

Igår hälsa jag på Helen på jobbet. Pratade resor med henne.. Mina planer är följande:


Under 2008 ska jag till

- London

- Berlin

- NY


Under 2009 ska jag till

- Japan


Jo det ska jag faaaan!!!!

Ska dessutom hinna ta med min lille systerson till disneyland paris innan han är föööör stor och inte är intresserad av att hänga med mig längre ;)


Ska kolla flygbiljetter nu....


New York en vecka i mars finns för runt 8000:- med hotell

Japan 2 veckor från 13000:- med hotell

Paris 5 dagar från 5000:- med hotell

London 4 dagar från 1100:- obs, utan hotell, vet folk jag kan bo hos.

Berlin 5 dagar från ca 5000:- med hotell


Ja.. man får helt enkelt hoppas på det bästa!


Puss hej!

Av Maria - 21 november 2007 19:01

Morgonpigg / Morgontrött
Högklackat
 / Lågskor
Piercing i naveln / Piercing i läppen
Nybäddat / icke nybäddat
MSN / Skype
Vit choklad / Mörk choklad
Surt
 / Sött
Lakrits / Choklad
Tuggummin / Halstabletter
Kärlek / Vänskap
Sova / Äta
Frukost / Lunch
Majs
 / Gurka
Ladda upp en bild / Kolla på folks bilder
Bevakare / Vänner
Småbarn
 / Tanter
Stockholm / Göteborg
Japan / Kina
Läppstift / Läppglans
Feber / Ont i halsen
Kallt / Varmt
Vatten / Oboy
Cider / Saft
Vinter / Sommar
Snö / Regn


Vad tycker ni?? (OBS! Kunde inte välja mellan kärlek o vänskap. Tycker dom går hand i hand!)

Av Maria - 21 november 2007 00:57

givande dag på jobb idag!

hade både sjukt trevligt och skoj! dessutom gick det riktigt bra så nu börjar jag bli lite lugn inför premiären :)


längtar!


nepp, kort inlägg idag!

Puss

Love

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards