mian.

Alla inlägg under juli 2009

Av Maria - 27 juli 2009 19:39

Så har man då träffat nyfödingen :) Helt ljuvlig!!! Hennes storebror är ju inte så dum han heller om man säger så ;) mina fina syskonbarn! jag är världens stoltaste moster :) Fällde en liten tår när ebbe för första gången träffade sin syster.. Kramade rasmus hand och visst kan man inget annat än undra om vi nånsin kommer sitta där som nyblivna föräldrar... :S Det är konstigt det där med sånna tankar. Det är nog faktiskt mitt största vuxenpoäng hittills när man tänker efter, att barn faktiskt är en möjlighet. Det är åtminstone inte skrämmande längre (med det inte sagt att några är på väg...) men tanken kan ändå slå en nu att "shit, har jag faktiskt träffat mannen som jag kommer bilda familj med nu?!" Det känns ju så...:)


Fast vi har ju redan en liten familj faktiskt :) Jag, Rasmus och Noomi :) Snart kommer min lilla katt flytta in också och det kommer bli sjukt mysigt att ha henne här :) 


Fick min käre sambo till att pierca sig lite mer idag :) Kul grej bara :) Fiiin blev han :) shoppade även lite kedjor som jag ska använda för att få upp några lyktor :) blir säkert bra :) 


Hörde även ett rykte om en ullareds-tripp nästa vecka... hummm... hoppas jag inte jobbar så att jag kan hänga på :D hahaha tantvarning på mitt lilla tjejgäng nu känner jag ;) 


puss

mius

Av Maria - 27 juli 2009 08:35

Nu har hon kommit, som vi har väntat på i 9 månader! Ak o Tobbe har blivit föräldrar på nytt, Ebbe har blivit storebror och det blev en tjej!!! Helt sjukt, trodde garanterat att det skulle bli en kille eftersom att alla andra småungar i min familj är killar... but no.. GIRL POWER!!!!! Fan... tre syskonbarn nu... det är stort! Vill bara komma dit nu så fort jag får! Få krama om alla och gratulera hela familjen bengtsson :) Efter att ha spenderat hela gårdagen med min syster (gick jordbodalen upp o ner) så kan jag iaf med stolthet säga att jag känner den där magen väl :) Och snart får jag träffa den som låg i!! Kommer gråta en flod.. det vet jag :)


ÅÅÅÅHHHH!!! Måste åka och köpa bebiskläder idag :D Rosa rosa rosa :)


Puss

Mius

Av Maria - 18 juli 2009 22:21

jag känner mig allt för oftast totalt väck i huvudet. idag är inget undantag. känns som var jag än ska så är jag sen. och om jag inte var sen så nog fan blir jag försenad... försenad till mitt jobb, försenad när det gäller att äta, försenad när det gäller att sova, försenad när det gäller att gå upp, försenad när det gäller att kolla min mail, försenad när det gäller att ha koll på personerna i min närvaro... konstant sen alltså.


såg precis på FB att en kompis (som så vitt jag vet är gift) har relationship statusen "it's complicated". Hur fan har jag kunnat missa det? Jo för att jag är sen att upptäcka saker.


Har haft ont i bröstbenet i en vecka. Igår blev det sjukt jobbigt. Men hann jag gå till doktorn? Nä, för nu måste jag jobba en massa, det var alltså för SENT för att bege sig till doktorn, borde gjort det tidigare.


Eller nu nyss när jag laste min egen relationship status "engaged to Rasmus Ehrnborn". På fullaste allvar hajjade jag till! Bara what, är jag förlovad?? Eh ja det är jag... sen 31 aug 2008!!!! Hur sen får man bli?? När man själv blir övveraskad över sin egen förlovning som ägde rum för snart ett år sen???!!!


Eller är jag bara senil??


Sjukt jobbigt är det iaf... Är inte i fas med min vardag alls.. Hoppas på att det blir bättre.. Men vad fan gör man annars??


Känner någon igen sig??

Puss

Mius


Av Maria - 12 juli 2009 17:06

...säger mer än tusen ord...

Vilken tur att du finns!

(och vilken tur att mina vänner och familj finns såklart!!!)

<3LOVE<3

Av Maria - 7 juli 2009 23:12

har varit sjukt trött ikväll men höll ögonen öppna till MJ's minnesstund... attans vad jag grät när hans dotter talade... men ärligt?? varför ska hon behöva stå och gråta ikför hela världen?? jag fattar det inte....


och nu sitter vi i köket och snackar skit jag rasmus och sleezy.. najs :) 

snart ska jag hoppa ner i sänegn och mysa med rasmus inna jag somnar.. jobbar imorron men börjar inte förrän 9... najs! sen ska jag nog hänga med ladies imorron.. vilka är på??


hoppas allt är bra med er :)

puss

mius

Av Maria - 2 juli 2009 16:08

sitter i soffan och swettas!!! jiiiisus va varm jag är!!! tror seriöst att det rinner från min panna...


har en lista med massor av punkter som jag borde ta i tu med idag... men det är för varmt!!!! orkar typ ingenting... får vänta tills det svalnar lite... ska jobba ikväll också... sug.


jag är inte så glad idag va..??


puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards