mian.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Maria - 25 augusti 2011 01:01

Detta har varit den märkligaste sommaren i mitt (i och för sig relativt korta) liv. Den har varit sprängfylld med känslor, goda som mindre goda. Jag har skrattat så jag inte kunnat andas, gråtit tills tårarna tagit slut, provat saker jag aldrig trodde jag skulle våga, tagit bra beslut, tagit mindre genomtänkta beslut, älskat och hatat med samma utomjordiska kraft, lämnat, blivit lämnad, sagt hej och hej då, skadat, blivit skadad, öppnat upp, kämpat, lagt ner, rest mig på nytt, dansat mig genomsvettig, gjort om och gjort rätt, yagit hand om och blivit omhändertagen, önskat, saknat, blivit uppfylld av den största lyckan man kan föreställa sig och rusat fram i ett tempo jag hyser en mycket märklig hat-kärlek till. Vilken sommar! 


En viktig sak jag kommer ta med mig från denna sommaren är känslan av vilka helt fantastiska vänner jag har, gamla och nya. Tack! Från djupet av mitt hjärta, TACK för alla stunder med er! Älskar er alla så otroligt mycket!


Denna sommar har även präglats mycket av all musik som funnits runt mig. I framtiden, när jag hör låtarna jag snart kommer länka till, kommer jag för evigt tänka på den vansinniga men ljuvliga sommaren 2011 <3




























Vi avrundar allt detta med ett litet tips inför hösten 2011 - detta kommer bli en av dom (i mitt tycke) bästa låtarna som släpps i höst. NJUT!! 



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards