mian.

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Maria - 8 april 2011 21:31

Har en hemmakväll. Skönt. Dock har jag hållt ett sånt jävla tempo dom senaste dagarna att det känns helt konstigt att bara sitta ner och inte göra något. Idag har vi fixat vår källare. Så jävla välbehövligt!! Så nu kan jag med gott samvete köpa nya saker eftersom jag vet att vi har plats till dom ;)


Jag är nog en person som inte riktigt kan det där med att sitta still. Vill alltid ha någon form av projekt på gång annars känner jag mig inte behövd och tillfredställd. Blir nästan lite ledsen av att bara sitta still. Inte helt ok. Men det är hela sanningen. Blir lite låg av att inte göra något. Jaja, jag får väl se till att fylla min morgondag istället och försöka njuta av tystnaden och lugnet nu. Det är bara så sjukt svårt att varva ner när man haft människor runt sig hela veckan, pratat konstant och haft att göra hela tiden. Sen är det bara tyst och med tystnaden kommer ensamheten och lite panik över det. Humm..


Hittade förresten gamla bilder i källaren som ni kan få ta del av ;) En del av min ungdom ;) Håll till godo!


  Maria 9 år med min första katt - Yazz! Har haft ett gäng katten under åren.. Jag vet, cat lady varning ;)


 

På min mammas bröllopsdag efter regnskuren från helvetet. 15 år gammal :)


  En blöt kväll när jag var 16 år och mörkhårig :) Helen t.v Sanna t.h


Jag och mina bröder. Tonårs-sura :) Jag är väl typ 13 år här.. Vilket betyder att Jacob är 18 år och Jonas 20 år:)


   

Liten och oförstörd med tre underbara damer som jag växte upp med :) 11 år gammal är jag här!


Förresten - är det någon som vet när det ska sluta blåsa orkanvinar i Malmö? Är så sjukt trött på det nu!!!! Ge mig värme!!!!!!!!!!!!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards