mian.

Alla inlägg under juni 2007

Av Maria - 28 juni 2007 22:08

1. Var ALRIG stupfull när du ger ditt nummer till någon

2. gå ALDRIG på blinddejt med personen du gett ditt nummer till på fyllan...


Detta fick sanna o jag erfara igår!

Sanna kom hit på kvällen för att checka mitt lund-hem och dricka massa vin. Det blev verkligen en massa massa vin haha! På två timmar försvann 2 flaskor samt Gin-shots (fy fan!) och vi blev duktigt runda under fossingarna. Då bestämde vi oss för att dra till &bar och sedan skulle vi träffa en kille som sanna hade träffat PÅ FYLLAN! No good... Det regnade som satan och besöket på &bar resulterade bara i en drink sen skulle vi tassa till den här killen studio som ligger sjukt när där jag bor. Sanna sa åt honom att stå utanför och möta oss men vi va på väg att missa honom för han.. hur säger man.. såg inte riktigt ut som vi hade tänkt oss. Tänk er följande, man väntar sig en hyffsat het 22-åring som jobbar som dj på massa klubbar. Följande mötte vi: en 29 (!!!!) åring med flint, 10 kilo för mycker, 120 cm lång typ, klädd i wannabe hiphop kläder som förvisso extraknäckte som dj men försörjde sig på att stå i 10 kronorsäffären TIGER... NOT HETT!! Så vi (fulla som attan) fick spela med där ett tag.. Blev till o med presenterade  för hans polare som var ännu äldre och ännu skabbigare.

Slutsats: En trevlig röst är INTE att lita på!


Men skoj hade jag och sanna. Garvade hela natten. Stack därefter hem och väckte stackars Philip haha. Så elakt men så kul.. hade dock fett dåligt samvete när jag vaknade eftersom han totalt fick 4 timmars sömn i natt..:/ Tjoosan...


Sen idag blev det en mycket soft dag men liiiiite baksmälla haha :P Stack till  Mezo med tessan malin o sanna sen. Oerhört trevligt! och där kläcktes den brillianta idén att dra till venfestivalen i helgen! Så nu verkar det bli det på lördag! Ska inhandla gummistövlar imon och sen bär det av på lördag. Ska ha en helt sjuk utekväll som ska avslutas i HBG tänkte vi :) Bli säkert sjukt najs!! Heta shorts, gummistövlar (mohahha) och sött linne! Jag tycker det låter som den ultimata festvalklädseln :D Hoppas det blir på det viset :P


Har haft två riktigt bra dagr. Nästan för bra. Men man ska inte ropa hej förrän man är över ån eller vad säger man?? Hahaha:P


Tessan är på Ven, nu ska vi bara höra med sanna o malin haha :P

Pusseluss så länge!

Av Maria - 27 juni 2007 18:45

Vem spatserade precis ut från porten bredvid min?? ZLATAN!!!!!!!! Trodde inte mina ögon! Här, i LUND! Står där i godan ro och väntade på min styvpappa precis utanför min port och vipps! Där kom han (och några andra killar)!! Hela Lund city frös till is och autografjakten var direkt.. Jag vågade inte, men smygtog foton med mobilen haha :) Dock ser han ut som en liten prick på dom men ändå, det är Zlatan :D Sjukt stolt nu haha :P


Åkte förresten och köpte en skrivare sen :) Sjukt nöjd :D Och nu ska jag tassa iväg och möta upp sanna vid tåget. Tjejkväll i lund med vin väntar :P Kanske ska vi äta något också?? Kan va bra... Philip är på familjekväll men jag dissade. Hade bestämt med Sanna redan igår så..:D


Nä.. ska dra nu!

Puss Chicas!


Av Maria - 27 juni 2007 13:34

.. ska gå! 4 timmar tills håkan kommer och hämtar mig och vi drar till lund och köpen en skrivare till mig :D Kommer underlätta så sjukt mycket i mitt liv! bara att kunna pilla med foton och få ut dom direkt UTAN att behöva åka hem till mamma och snylta! och få ut alla texter och sådant ska bli sjukt najs! Konstigt att man  kan längta efter saker på detta vis!


finns dock några andra saker jag måse hinna med idag också. är fortfarande inte klar med musiklistan som ska va klar på lördag, har inte fått tag på nicole än, här är inte helt fläckfritt här hemma (är fan pedant!), har massor av mail att skicka ut, måste ringa sanna och bestämma tid för ikväll + tjata på helen så hon följer med, köpa vin och jordgubbar, göra mig snäppet vacrare än jag är just nu haha, måla klart bilden jag inte gjorde klart igår och lite sånt smått och gott...


bye the way.. jag har en fantastiskt pojkvän. jobbar och sliter och hinner ändå ta hand om mig när han kommer hem. finast finast och MIN MIN MIN! Love him.. :)


Ska bli en riktigt rolig kväll imorgon också! Fika med alla tjejerna :D Så skoj så :) snacka en massa skit och bara ha det bra :D Lovely!


Har förrsten kommit fram till att den dagen jag gifter mig så ska jag (förutom att ha ett undretbart band som spelar massa bra musik) hyra ett sambadanslag! Så underbart att titta på! Så färggrant och så skoj! Det är min svärfar som satt griller i huvudet på mig hahaha :)


Man ska ha kul i livet. Basta.


Philip är speciell. Mycket speciellt. Och han ger massa kul i livet :)

Av Maria - 26 juni 2007 23:44

ikväll har vi sagt farväl till vår lilla sabina... :( kommer sakna henne big time denna sommaren...:(

Sen åkte vi en sväng i landskrona och efter det tillbaka till hbg. Hämtade min cykel så nu kan jag också vara cykelnörd i Lund :D Najs! Sjukt nöjd...:D


Nä.. Godnatt nu?? Imorron ska jag köpa skrivare och hänga me Sanna o Jon? i Lund :D God dag känns det som :D

Pusselipuss!

Av Maria - 26 juni 2007 18:33

...efter en massa massa saker just nu.


1. VEN! Fy fan... vill åka dit denna helgen också! Låna Tinas stuga och antingen bara mysa med phille eller röjja på ven festivalen med alla töserna :)


2. Mitt långa hår.. Det var jättefint när jag klippte av det och visst, håret känns underbart starkt och glansigt men ACK vilken trist längd det är på mitt hår just nu.. NO FUN! Kan liksom inte göra nått med det.. suck...


3. En resa. Ett varmt grekland hade suttit som hand i handske just nu känner jag. Fick mersmak av att spendera helgen borta haha.


4. Ett fungerande kontor här hemma. Känner dock at jag hade bott i det om vi hade haft ett sådant haha! Jag äääääälskar att sitta vid datorn och planera, strukturera och fixa, oftast med Senza då. Dock hade det varit jääävligt najs att kunna stänga in sig där och måla och sitta ostört vid pianot så att man kan skriva massa. I want.


5. En trip till freeport i kungsbacka med mommy. Hoppas på att det kan gå i lås i slutet av veckan. Tänkte hitta snygga reajeans där... och kanske nått mer :P Hihihi :)


Mmm... många saker att längta efter. Detta vet jag dock att jag ska göra den kommande tiden:


- Fika me tjejerna på torsdag

- Jobba på lördag (wiihoo vi fick ett gig på festivalen!)

- Tyvärr säga hej då till Sabina ikväll...:(

- Fira Sanna om en halv månad typ...:)

- Fixa till en riktig sommarfest med alla man tycker om!


Mmmm.. låter najs :D

Puss alles

REA

Av Maria - 26 juni 2007 14:25

Föjande har jag kommit på, gällande rea:


Regel #1: Om det är något man länge velat ha som är på rea så är det ett tecken från Gud att man ska köpa det.


Regel #2: Om det inte är något man suktat efter en längre tid ska det antingen vara kärlek vid första ögonkastet eller sjukt billigt, mer än 50% off.


Regel #3: Köp basplagg på rea. Alltid användbart, aldrig omodernt och förr eller senare lär man ju bli tvungen att köpa dom ändå så varför inte slå till när det är billigt? Smart.


Regel #4: Köp inget som "kanske kan passa senare".. typ "när jag är sjukt brun och 10 kilo lättare" no no no..


Regel #5: PROVA! Trots att det är lång kö så prova för det finns inget värre än att komma hem och ha köpt något som inte passar bara för att man inte tog sig tiden att prova.


Regel #6: Köp inget som du är osäker över i allmänhet. Alla klädköp (utom dom som gäller typ strumpor...) ska göras för att man verkligen vill ha och bära plagget man köper.


Med detta inte sagt att jag följer alla mina regler, men visst var det smart?? :P

Puss Mius

Av Maria - 26 juni 2007 11:09

.. jag göra idag :)

- Messa Nicole

- Ringa emelie

- göra klart min karaokelista

- Träffa Sabina, sanna o helen

- Kolla hund på blocket ;)

- Städa (suck sucks sucks)

- Kolla min tvättid :P

- Åka till hbg

- Hitta alla jobbpapper....


Många måsten men mycket kul också att hitta på idag :) Tänkte kasta mig på soffan och bara chilla men inser att jag nog inte hinner det en dag som denna.. ajja, va gör man :P

Pusselipuss!

Mius


Av Maria - 25 juni 2007 19:15

Hej hej!¨

Har haft en heldag me mommy i DK idag :) Blev liiite shopping.. två linnen, en hängslekjol, ett par skor, en väska och 4 dvd'er :) Najs najs :)

Hälsade på brossan också :) Mys pys :)


Nu väntar en kväll i soffan känner jag..:) Lovely :)


Kärlek

Nedanför ser ni mitt hjärta på midsommar haha :)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards