mian.

Alla inlägg under oktober 2007

Av Maria - 30 oktober 2007 19:53

På torsdag är det dags för fetetentan... sen har jag inga tentor innan jull... detta betyder alltså att det snart är jul!!!

Idag firade jag som sagt mommy.., detta gjorde genom en trip på stan och på IKEA (samt lunch på Stäket!)

På IKEA blev det faktsikt liiiite julshopping, trot eller ej! Presentpappret "ISIG" och ett gäng röda julgranskulor fick åka med hem. (därav bilderna)

Jag har kommit fram till att jag faktsikt gillar julen. Jag gjorde inte det alls innan eftersom jag förknippade den med så mycket skit i min barndom men nu i år, när jag för första gången står på egna ben så känns det faktiskt riktigt bra att det är jul snart.

Det betyder ju:

- att ännu en termin i skolan är klar

- att vi har spelat en grym julshow i över en hel månad!

- att det är juldag (dvs FET fest!!)

- självklart att man får massa nya saker

- i år betyder det att min londonresa närmar sig fett!

- att jag får min fetelön..:)

- att jag under några dagar ska träffa HELA min familj :)

- att julrean närmar sig..:D


i år har man dessutom mer makt över var man vill fira jul, vad man vill ha för pynt osv. Jag ska fan ha gran, men bara en liten tror jag... också ska den ah massa fina kulor i rött tror jag... och ljus och glitter typ... och stjärna. Också ska jag byta ut massa vita blockljus mot röda och ha stjärnor som lyser. På balkongen blir det nopg aningen lite ljus runt räcket eller i en stor En eller nått... ljus får där va iaf :)


looovely...

nä... nu ska jag vänta på att pappa ska ringa och hjälpa mig med lite tenta frågor :)

puss på er!


här kommer lite julinspiration..:) 

Av Maria - 30 oktober 2007 09:55

idag fyller min fin fina mamma år :)

GRATTIS!!!!


Hon kommer faktiskt hem till mig om typ en timme... :) Innan dess ska jag ha hunnit att kläsa resten av orden och göra mig lite fin (hur det nu ska gå till haha!!)


Vår lille målare jobbar på öket... känns bra... då är det förhoppningsvis snart klart :) läääängtar efter att ha ett SNYGGT! kök....


nä.. off to orden nu..

puss heej

mius

Av Maria - 29 oktober 2007 14:17

...produkter som jag hade behövt med mitt risiga utseende idag.

1. Ett riktigt bra puder

2. En god pafym typ denna... för jag luktar säkert gnu idag...


Av Maria - 29 oktober 2007 10:05

förresten... har redan börjat fila på min julklappslista! Hittills finns följande på listan:


- Yogamatta, helst rosa

- Strumpor (vanliga) + Knästrumpor (i olika färger)

- Min kashmircardigan (men den får jag redan 10 dec. hahahah!!!)

- Hantlar och sånt band med handtag som man tränar med... vet ni vad jag menar?

- USB-minne

- Minneskort till min mobil

- Presentkort på klääääääääder!!!

- Beck boxen

- Pengar till London resan


Det är "it" hittills....


Puss alles.


Av Maria - 29 oktober 2007 09:58

jag älskar verkligen mina kollegor. heeelt gaaalet mycket. Stina för att hon kan få en på så jävla bra humör och för att man alltid kan lita på henne inom jobbet, alltså att hon gör skitmycket, skitsnabbt och bra!! Johanna för att hon är sjukt pålitlig och alltid så glad! Även när hon är sjuk... galet galet.... Dessutom är hon (och stina också såklart!!) en grym sångerska som förvånar en varende gång hon öppnar munnen.


Love them.


Bjuder idag på en bild på oss. Jag till vänster sen Johanna och sen Stina. Inte världens bästa bild men men... Världens bästa kollegor iaf!


OBS! Robban och Niklas i Senza Showteam är också sjukt bra. Älska.


Mius

Av Maria - 28 oktober 2007 21:08

jaha.. ännu en helg har försvunnit. fan...

jobbade igår, skulle överraska pojkvännen sen men tyvärr är han en röv så det blev inte så mycket med det....


i fredes var det chill med lovely ladies :) älskar forever...


och idag har det varit lite plugg, lite farmor och lite kolla på mammas konsert...


har inget kul att blogga om, sorry.


shoppade fresten en kofta i kashmir idag... får den dock inte förrän om typ en månad men what the f*ck. bättre sent än aldrig.


puss

hej

Av Maria - 25 oktober 2007 23:48

nu är pluggandet klart för idag... sjuuuuukt skönt!!

ska nanna nu...

puss på alla

mius

Av Maria - 25 oktober 2007 17:41

blev en liten shopping iaf... tänkte ju köpa ett par stövlar men dom jag ville ha fanns inte, iaf inte här i lund. så nu får vi se. antingen blir det inga stövlar (egnentligen behöver jag verkligen inga) eller så blir det stövlar. ska nog iaf vänta ett tag.


har dock sett en kofta som jag gärna hade ägt så nu ska den letar rätt på. ska nog ut en sväng på nova om philip kommer hem i lagom tid så att jag kan låna hans bil. får se. annars tar jag det helt enkelt imorgon :)


köpte iaf en svart kjol :) har länge velat ha en sånn och nu hittade jag en jättefin med hög midja på H&M för typ inga pengar alls så den blev min :) najs najs!!


nä... plugga nu. bajs och åter bajs.


puss mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards