mian.

Alla inlägg under april 2007

Av Maria - 25 april 2007 21:54

haha sanna om du läser detta, du mååååste kolla krille blogg på bilden på dig och mig när du skriker!!! skrattade så jag grät när jag såg den haha!!! krille, I love u för att du tar sjukt roliga bilder på oss hahaha!! usscchh vad roliga saker kan bli ibland trots den i övrigt ganska sega dagen :( saknar mina ladys sjukt mycket nu.. sjuuukt mycket!!


adios, sov sött!

Mius

Av Maria - 25 april 2007 12:05

hej hej

 igår var jag barnvakt till världens finaste barn. lille ebbe som snart är 3 månader gammal.. shit vad jag tycker om den lille killen!! han är verkligen allt man kan önska sig. söt, snäll och rolig att hålla på och leka med :) vackre lille sak...hehe moster är stolt :)

mådde tyvär ganska dåligt igår.. mamma tror att det är någon form av migrän.. jag vet inte men jag är trött på att må så iaf. det är ju vår! jag vill springa genom skogen, skrika vårskrik och må braaaaa!!! jaja det kommer väl..

 pratade med sanna i tele igår. så jäävla skönt, trodde nästan hon var död där ett tag, eller iaf sjukt sur på mig av nån underlig anledning haha! men så var inte fallet och nu vet jag att hon mår bra och dom två andra lökarna också för den delen :)

drömde fresten om helen inatt!! var så sjukt sugen på att bara plocka upp telefonen och ringa och höra hennes glada lilla röst så fort jag vaknade. men det kunde jag ju inte... snyft snyft..

idag har jag suttit och pluggat nu på morgonen. ska nog ta mig en sväng nånstans och titta på massa saker jag inte har råd med just nu tror jag. sen hem till mamma och sen kören. rätt trevlig dag. fint väder iaf :) och i helgen ska jag och philip bort :) ska bli myckt treeeevligt!! rå om varandra lite, inte blivit så mycket tid till det på ett tag..:(

usscchh vill verkligen ha mina csn nu.. suck suck... ska hem till mamma och gråta lite över det känner jag.. hehe

 älskar er alla. ni är saknade en del av er.

Av Maria - 23 april 2007 15:38

idag är det en regning dag i Lund. Jag har vatt i skolan och tramsat rundor med alla söta människor där. På tåget hem hade jag och kristian ett jätteintressant samtal om vuxenvärlden. Är folk verkligen så vuxna som dom säger? Jag menar det är en sak att vara gammal, att slänga sig med fina ord och VERKA väldigt vuxen. Men hur är det sen då? Så firas det midsommar och helt plötsligt sitter dom där, dom "vuxna", och spelar ölspel, hånglar i buskarna och ja.. ni vet... Är det vuxet?

skuttade hem från tåget iadg. inte speciellt vuxet gjort, men kul! det var säkert ingen som kunde gissa att jag var på väg hem från lärarhögskolan.. speciellt inte eftersom jag var klädd i värsta estetar-kostymen (var nog väldigt trött när jag valde kläder imorse..). Galet galet...

samtidigt måste man ändå erkänna att detta året har inneburit ganska många "haha-nu-får-du-fan-vara-vuxen"-saker. Jag har börjat plugga, åkt över atlanten på egen hand, deklarerat, köpt bil osv osv... Men inte är jag väl vuxen? vad är en vuxen, egentligen? det roliga är att jag kände mig fan så mycket mer vuxen när jag var 15 och hade fått moppe än nu när jag snart är 20 och har bil. När jag var 15 tyckte jag att jag hade full koll på allt. Nu har jag nog inte koll på något.. Yrt yrt..


Nä.. nu har jag klottrat färdigt för idag. Ska nog somna en stund på soffan. Eller typ göra nått jättevuxet som att tvinga med Philip till IKEA och titta på bokhyllor. Usch, vad har hänt med mig?

 Mis.

 P.S Jag älskar Lund. Kan gå på stan en hel dag utan att träffa nån man känner! Skönt skönt! D.S

Av Maria - 20 april 2007 17:52

hallå hallå!

idag har jag vatt o spelat in radioreklam :) nu sitter jag hos pappa o degar :) ska äta lite här sen är det CC som gäller :)

igår va det företagsrock på tivoli! treeevligt! träffade massa gamla lärare och snacka en massa skit :) fick desutom se marcus o sebbes lägenhet, riktigt fin!


nä.. nu får jag ta mig i kragen o sluta datanörda mig!

kärlek!

Av Maria - 17 april 2007 17:21

.. är fan snart slut :( bara typ 2 veckor kvar... herregud var blev den av??


var riktigt duktig imorse! va på gymmet halv tio!! kändes väldigt bra! sen var det skolan som gällde.. kom typ nyss hem.. fyyy faaan va trött jag är! imorron är det hbg som gäller... massor att orda med papper och fanskap.. inte sååå kul men men! kanske fixa saker med ebbes mamma också :) trevligt!! måste dock plugga som en liten tönt också.. måste göra det ikväll oxå.. fy fan... läser världens drygaste bok nu "besjälat lärande".. tur att man har positiva kursare som piggar upp vardagen!


har bestämt mig nu.. ska verkligen ta tag i musiken nu! har velat detta i mer än halva mitt liv nu!! dags att ta tag i det nu!! marcus ska få hjälpa till.. känns som detta kan bli sjukt bra! är så jävla nöjd med alt nytt material och vår audition för senza är uppstyrd nu! har redan fått en del svar så det blir nog najs ska ni se! pratade med paula om det idag.. kom fram till att det är dags att förverkliga sina drömmar nu!! man är bara ung en gång!!


nä, nu ska jag sluta data-nörda-mig haha! ska städa lite o sen sticka ner till tatueraren där philip sitter och blir pinad hahaha!!


sanns hells och sabbs.. U ARE ALL SOOOOO MISSED!!!

pussen


obs! missa inte ignasio i föregående inlägg hahaha :P

Av Maria - 16 april 2007 22:12

hallå alles!!

Idag är det dags för lite bilduppdatering!! Måste ju föreviga delar av min usa-resa hehe! eller rättare sagt måste påminna sanns o helle om ignaaaasio!! (om dom mot förmodan hade glömt honom mohahahaha)


sä här kommer dom, en bild på skate-kungen ignasio, en bild på skatedrottningarna sanna maria o helen och en liten philip bild :P hehehe :) I love u all my habibis!



Av Maria - 14 april 2007 05:49

varför presneterade jag dig för en sånn person? visst ni har skrattat tillsammans många gånger men nu gör du allt annat än skrattar. tycker så sjukt synd om dig och vet inte hur jag ska kunna hjälpa dig. är så jävla arg på personen som håller dig i sitt järngrepp genom att behandla dig som fan. ååå du är ju värd så mycket bättre!!! önskar verkligen att jag kunde hjälpa dig, eller åtminstone krama dig just nu eller nått... önskar verkligen det.

Av Maria - 11 april 2007 21:47

jaha ja... då har man vatt sjukt huslig idag. vatt o storhandlat och massa annat! va i skolan först men sen blev det ikea väla och coop med mammsen! nu är man tillbaka i lund och har packat upp allt. Blev ett nytt duschdrapperi också.. snyggt snyggt...!ååå vill på restresa... lite sol nu tack.. fast det är sjukt fint väder här ändå, men iaf...nepp... kolla film nu! Pussen

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards