mian.

Alla inlägg under maj 2008

Av Maria - 1 maj 2008 14:26

Vi hade jäääävligt skoj igår :) Först blev det förfest hemma hos mig, sen promenad (fan också) ner till Knutpunkten, tåget till Malmö, bussen till Oxie och sen en förfest till hos Steffis söta kursare Sophia :) Myyyycket najs måste jag säga...:) Trevligt folk och fin villa med mysig pool :)


Sen blev det taxi till Slagthuset och vääääärldens festaste kö. Duktigt drygt men lite halvkul såhär i efterhand hahaha :) In kom vi i alla fall men det var fan föööör mycket folk! Galet!! Orkade bara dansa i nån timme sen somna helen på ett bord hahahaha!! Blev väckt av en vakt ;) Mohahahha...


Sen blev det en del rundor med tåg.. Först till Lund.. sen sov vi en halvtimme på stationen.. Sen vidare till HBG sen taxi till mig.. Va hemma 8 imorse hehe :) Fortfarande full då haha :)


Sen sov jag o Steffi i typ 4 timmar... sen börja alla ringa så sen var det lönlöst att försöka sova.. stackars helen som jobbar idag :( vi tänker på dig habibi!!


Nu har vi käkakt frulle.. haha normalt vid tre på eftermiddan :P ska avrunda det hela med lite jordgubbar men steffi insåg nyss hur jobbigt det är att vispa grädde utan elvisp så det tar nog ett tag hahahaha!!!!


Bjuder på en bild från igår. Jag och schteiiif på tåget ;)

Skriver mer sen!

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards