mian.

Alla inlägg under maj 2008

Av Maria - 21 maj 2008 16:38

hahahahaha så mycket skoj man kan ha!!!!



Av Maria - 21 maj 2008 13:10

kommer ni ihåg att jag skrev att att jag borde städa... i fredags hahah! nu blev det gjort.. nästan en vecka för sent... :P


har haft en ganska skön morgon. gick upp 10.00 Har lånat syrrans fina hund Nikita så hon och jag startade dagen med en promenad i Vikingstbersgparken. Sen började städningen.. Tog nån timme men nu är här snyggt som attan här hemma :) Nikita är helt utslagen.. ligger o sover på golvet framför mig :)


idag ska jag plugga en del.. ska försöka skriva iaf 2 punkter till på min rapport. sen är det PPM (peter,paul&mary) som gäller till kl 9 typ.. sen malmö... fy fan.. börjar 8.00 på torsdag!! döda mig.... jag haaaaaatar att börja 8.00 Skittid på dygnet...


Ska nog tracka steffi lite senare idag :) hahaha det var nån dag sen sist ;)


life is swet.

Mia


Min lilla docka....


Av Maria - 21 maj 2008 00:28

ni är så jäääävla söta!!! älskar er så att det fan är svårt att förstå ibland... steffi är kung o ja.. du har missat lite ;) but I will fill u in... :) och nela e såååå gullig som skriver söte kommentaren :) och helen är bara allmänt kung idag och hittar sjukt snygga möbler på internet.... u asss...;)

älskar er alla, även dom jag inte nämnt i detta lilla inlägg :)


godnatt!

puss

mius

Av Maria - 20 maj 2008 18:51

ändrade min relationship status på facebook nu till "in a relationship".. detta har verkligen gått sjukt fort. men det känns bra. myyycket bra! ibland är det kanske bara rätt....

Av Maria - 20 maj 2008 18:33

nu har jag fått sitta o pilla med skolan.. bajs... o det var fan inte jag som borde ha gjort detta.. ajja hoppas att det märks i betyget en dag... :P


ska snart dra hem till mig själv och storstäda min lägenhet... behövs som fan. sen ska jag kanske ut o gå.. jag och rasmus ska ha en liten deal.. ska börja träna som fan. kan bli skoj att dela det :) det är nog den största anledningen att vi trivs så bra ihop - vi delar så jävla många intressen!! främst musiken såklart men bara i allmänhet synen på livet som vi har.. mycket lik... :)


idag har min mamma sin skolklass hemma o kollar film med dom. så söta! haha hon har tydligen lovat dem att jag ska berätta om nhär jag gjorde mitt projketarbete i skolan.. som om jag ens kommer ihåg hur det gick till.. humm.. spännande.


var o hälsade på helen innan :9 mys! ser fram emot deras cribs som fan.. vet att jag tjatar. fresten var fasen e steffi idag?? humm.. ska nog tracka henne lite sen...


ikväll ska jag ligga på min soffa och dricka grönt te och ha det bra :) alldeles för längesen jag gjorde nått sånt! ska nog skriva ut en herrans massa låttexter också och fiffla in dom i en pärm... måste styra upp helgens spelningar känns det som. imorgon bglir det plugga hela dagen. jippi. nääää....


saknar rasmus. fan va fort man vänjer sig vid vissa människor! sjukt... tyvärr är det lika svårt att vänja sig av med att ha dom nära den dagen det spricker.. så det är med hjärtat med insats som man går in i sånt här. men det är han värd!


Puss

Mius

Av Maria - 20 maj 2008 11:31

hej hej


idag behöver jag er hjälp.. sitter ock kollar på showen som vi ska spela i sommar i kristianstad.. men den stora frågan är - vad hade ni där ute i landet velat höra?? kom jättegärna med låttips för jag är fan utarbetad.. för trött för att tänka klart... hade vatt sjukt snällt!


idag är en soft dag... ligger i min säng nu.. vi försov oss imorse o det tog typ 3 år för mig att vakna.. somnade till o med så hårt på tåget att jag inte ens märkte att vi var framme. vaknade i ett helt tomt tåg hahah! sen har jag vatt på möte på ace link där vi spelar i helgen... trevligt! Jonas Wilensjö är en trevlig människa.


Har hyffsad koll nu på alla gig... märk väl - hyffsad, inte sjukt bra! Men det kommer.. måste bara avsluta skolan känns det som. så sjukligt skoltrött nu. längtar till sommaren. längtar efter att hälsa på mina vänner i deras nya lägenheter och sitta och dricka vin på hampan. längtar efter att ligga på en filt i någon park och göra just ingenting. längtar efter att spela ute varma sommarkvällar och efter att mitt hår ska bli solblekt. mmm... sommar!!! funderade igår på hur min sommar va förra året.... den var nog ganska bra, men som för alla andra svenskar - regnig! Mycket skummt.. hade man frågat mig förra sommaren hur denna sommaren som kommer skulle se ut så hade jag inte svarat så som den troligtvis kommer bli... men det känns bra att det är som det är nu. alla beslut som tagits under våren har varit jobba men rätt i slutändan och det är jag glad för.


där finns några saker jag är sugen på att göra inom det närmsta...

- se mina vänners nya lägenheter.

- själv börja kolla på ny lägenhet.

- träffa Rasmus dotter Noomi (och Maja också!)

- åka ut o giga med Sir Duke

- ha en riktigt galen kväll med mina kompisar

- ha poolfest hos Sebbe :P

- åka på någon liten minisemester med Mamma

- ta mina nya bilder..

- grilla och äta Sabinas underbara sommarsås :P haha!


mm... ge mig sommar.


Puss alles

spec Rasmus...

Mius


Av Maria - 19 maj 2008 21:20

haha sällan... jag rasmus o kent sitter o lökar... sällan?? nä...


mat snart.. sen softning som fan....

puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards