mian.

Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Maria - 9 maj 2008 23:55

fan.. blev nästan tårögd på festen... lotta engbergs pappa höll tal, en kille som är handikappad i markoolios kör spelade luftgittarssolo, alla sjöng allsång, fina tal hölls, dansade gjorde vi....

jag och camilla i en pöl med öl dansandes till "bed of roses" :) så sjukt najs....


ändå hade jag mest velat va hemma nu... fy faaan va fina människor det finns hemma som inte finns i sthlm... blir så glad och varm i hela kroppen bara av tanken. kan inte sluta ha det i huvudet... kan inte koncentrara mig på nått annat ordentligt just nu. jo, musik, men det kan jag alltid ;)


imorgon är det direktsändning.. ska dock sova ut ordeeeeentligt först! sömnen har ju liiiite försvunnit den senaste veckan haha :)


sen är det hem som gäller imorgon natt.. har rätt mycket jobb att göra i veckan... massa gig att börja kolla på o planera... men det är kul jobb :) ska börja skriva på mitt lilla ex.jobb också.. fy fan.. hatar att skriva forskande texter.. suuuuger på att formulera mig "ordentligt"!!


nu ska jag prata klart med en fin person.. sen är det hotellsängen som gäller.. saknar mina vänner lite... dom är det bästa som finns.


puss

mius


Av Maria - 9 maj 2008 14:20

Japp.. så var man framme.. varenda gång vi åkt hit har jag insett hur lite jag gillar att åka buss länge.. det är verkligen skitsegt och jag mår pyton hela vägen.. piss!

Men.. nu är vi som sagt här.. känns egentligen rätt segt... Ser knappt fram emot festen ikväll ens... det ända som är najs nu är att jag hinner ta en snabb dusch innan jag har ett kamerateam i huvudet... det känns bra!


Men en sak har faktiskt vatt kul idag.. fick en söööööt bild på mms.. jag har upptäckt att jag är en sucker för kombinationen hård kille/gullig pappa :P Kan man liksom låta bli att bli stormkär?? Hahaha... Okej, det var kanske liiiite till att ta i.. men VÄLDIGT glad då... det är kanske närmre sanningen??

Mmm... han gör mig väldigt glad.


Nä.. duschen nu... Sen är det på med liiite finare kläder och off to the studio :P


Återkommer ikväll.. troligtvis sent..:/


Pusss

Mius

Av Maria - 9 maj 2008 05:44

blev klar med texten... känns bra.. ska jobba med det andra på bussen.. la dom på ipoden så jag ska gå in i min egen lilla bubbla... :)


har haft en mycket bra natt med en mycket bra person på andra sidan telefonluren...:) känner mig inte ett dugg trött... bara glad :)


nu blir det sthlm mina vänner. vill ni läsa en bra blogg medan jag är borta så kolla in www.ehrnborn.bloggagratis.se ;)


pusss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards