mian.

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Maria - 22 maj 2008 22:08

haha sitter på kontoret idag igen... sällan??


fikade med steffi innan... söte jävel :) alltid lika najs... vi har alltid lika kul och alltid lika skoj att snacka skit med henne...


nu... öl i studion... sen... soooova....


puss

mius

Av Maria - 22 maj 2008 16:21

fy fan av lång denna dagen är!!! har fan vatt uppe sjukligt länge redan och klockan är ju bara 4 typ... herregud!

haft min näst sista examination för denna terinen idag. Det gick fint :) Kändes bara bra förutom vissa i min klass som är duktigt efterblivna och gör ens liv  till ett levande helvete ibland.. host.. inga namn nämnda :P


Sen kom jag hem.. suttit och kollat upp saker till showen nu... alltid roligt att bygga show.. sjukt mycket inspiration :) känns bra... en sak jag däremot inte är så inspirerad till än vilket är lite krisigt är gigen imorgon och på lördag.. ack ack... imorgon ska bli kul för att jag för första gången (i mitt liv) ska uppträda med den jag är tillsammans med men i övrigt hade det vatt gott med en spelfri helg. men men... vad gör man inte för konsten?? ska iaf ut på lördag efter giget tror jag.. lär va trött som en gnu men skit i det :) är ju löning imorgon så jag måste ju bränna lite pengar hahaha!!


snart ska jag gå ut o fika med schteiiff :) loooovely! sen är det ett snabbt fotoshoot och sen ner till kontoret.. jag borde bo i malmö.. är ju alltidn där haha :P nä.. det är gött att kunna distansera sig i hbg ibland :) det bästa av två världar :)

sen ska jag nog möta upp rasmus.. eller nog.. jag SKA möta upp rasmus sen :)


blev glad för en sak sanna hade skrivit på facebook... tack.


 vad fasiken ska man köpa till nicole när hon tar studenten? har någon nått tips??


livet är skummt. men bra!

Puss

mius



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards