mian.

Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Maria - 29 maj 2008 18:46

Försov mig... blev nån chockad? var i skolan 10 min efter att jag vaknat hahaha rekord ;) tur att man har en förstående sängkamrat som inte lackar för att man kastar sig ut ur hemmet hahaha :)

hann till skolan iaf.. hade redovisning av vårt projket... gick helt ok även om det inte riktigt blev som vi ville... men men vi vart godkända iaf :)

Sen stack jag och min kassa hals iväg till hbg... Satt på auditions från kl 16.00 typ och hittade två stjärnor!!! Känns så jävla bra... sicka goa människor det finns som har så gryyyym talang!! Jääävligt nöjd!!


Nu sitter jag och väntar på att mamma och jag ska sticka o handla.. hon kommer nog om en halvtimme typ... mååååste verkligen handla.. i min kyl finns ketchup och mjukost - BARA! Hahahaha...


Denna veckan finns det inte så mycket tid i helgen för mig och mitt hjärta.. lite synd men samtidigt bra att börja vänja sig för vi kommer vara borta från varandra en hel del. Men visst är det jobbigt.. nu är man ju sådär löjligt nykär så det känns som en evighet att inte ses på 24 timmar haha! Fan.. kan inte fatta att en annan människa kan förstå mig så bra, eller snarare vara så förstående. För när han inte förstår mig så släppar han det inte bara utan seristället till att han fattar vad jag menar och hur jag tänker. Känns så sjukt skönt. Han är verkligen en så jävla bra kille. Den bästa som finns för mig.


På söndag ska jag få träffa Noomi (Rasmus lilla dotter). Är så in-i-helvete nervös. Vill verkligen att det ska funka bra mellan oss eftersom hon ju självklart är en grymt stor del av min pojkväns liv. Inte för att jag vill leva något slags klassiskt familjeliv men det känns ändå jävligt viktigt att det en dag ska kunna finnas en skön vardag mellan oss tre som är go och trygg. Sjukt.. men man känner ändå ansvaret för denna lilla tjej på nått sätt, att inte komplicera hennes tillvaro liksom. Jag var i hennes ålder när Pappa och Ulla flyttade ihop och jag kommer ihåg vilken stor grej det var i mitt liv och hur konstigt det ändå var att Pappa levde med någon annan än Mamma. Vill inte att hon ska känna så. Vill att jag ska få lov att vara en naturlig del i hennes liv men samtidigt inte få henne att känna att jag är någon sorts extraförälder som kommer in och tar plats eller stjäl hennes Pappa. Dessutom är jag livrädd att jag ska bli så sjukt fäst vid henne för jag älskar barn. Just i denna tid så är det så sjukt nära inpå också. Dessutom är ungen (precis som sin Pappa) så löjligt söt så man bara smälter....


Ajja... hoppas att det går bra.  


Nu ska jag kolla lite "Du är vad du äter". Rasmus och jag har en deal om att looosa några gram till sommaren. Får se hur det går. Därav blev min fika igår iste och en banan.., Steffis räkmacka såg dock sjul´kt mycket smarrigare ut ;)


Steffi hjärtat - finns här för dig!! Bara att ringa! Hjälper dig i vått o torrt, det vet du!!! Love u...


Alla ni som flyttar i helgen - ring om ni behöver hjälp!! och till alla er som går på balen idag - HA SÅ SJUUUUUUKT KUL!!!!!!!!!!! Fy fan.. memories ;)


Pusss alla... bler en liten pussbild från i söndags som söta Petra tog :)

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards