mian.

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Maria - 25 maj 2008 22:02

geni.. att vara packad som ett as en söndag... vad hade dom sagt om det i kyrkan?? nooo.....


haha ska snart ut.. va fan e detta... vad blir jag medlurad på?? ;) hahahaha


puss

,mius

Av Maria - 25 maj 2008 16:07

sorry för dålig uppdatering. har haft sjuuktligt mycket att göra...

i fredes var det gig på ace link för mig och min kärlek. trevligt :) sen blev det en liiiiten snabb utgång för att helen tjatade så fint :) haha loove u...

sen igår var det först modevisning på center syd.. lite halvsegt.. jag och caroline satt mest o undra över hurvida stylistens skor var från acne eller om det var fattiga kopior. måste säga att jag trodde acneskorna var snyggare IRL men f*ck va fel jag hade...

sen gigade jag på ace link igen. schlagerkväll och bra drag :) kul :)

efter det så blev det utgång med helen o schteffiiii :) underbara flickorna mina :) hade askul men var sjukt trött så det blev hemgång hyffsat tidigt.. satt och drack vin med mamma sen till alldels för sent... är trött som en gnu idag.


nu sitter jag hos rasmus.. vi skulle vatt på fest med gänget som gjort hsn för-...11 minuter sen... men än har det inte blitt nått med det haha :) äää ska ta oss i kragen nu :) skönt att ha honom hemma fresten.. han har gigat på öland igår och nu så här i början vill man ju mest vara nära honom heeeela tiden så det är kämpigt när han är borta. but I'll live ;) skönt att vi har samma jobb.. man förstår varandra bra då. men det blir också mycket tid isär :(  men tiden vi spenderar tillsammans kompenserar det...:D


denna veckan känns det som att alla har sluttentor... SEN SOMMAR!!!! Ja fyyy fan va najs det ska bli... längtar som en häst... :D bara chilla på dagarna.. sen jobba på kvällarna haha ;) måååste börja kolla på showen nu.. stressigt som fan nu.... :P


nästa helg flyttar alla mina muränor :) looovely :) säg till om ni behöver hjälp ;)


hahaha sanna hade tydligen vatt kung igår och sagt en rolig sak till en rolig person :) high five bitch ;) ska träffa henne i veckan fresten :) alldeles för längesen...


nä.. måste tralla nu..

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards