mian.

Alla inlägg under maj 2008

Av Maria - 4 maj 2008 20:45

nu har vi haft projketmöte hemma hos mig :) myyyycket trevligt får jag säga :) fan va gulliga mina "kollegor" är...


Nä.. hem till mamma nu och lämna hennes mobil.. sen droppa av deklarationen och sen lämna helles telefon... varför har jag allas mobiler denna helgen??? humm...


philip, var fasen är du?? hahahaha stalker...


Puss

Mius

Av Maria - 4 maj 2008 16:17

aha igår blev impulskväll... :) var i studion så helt plötsligt säger kent "du, kan du spela ikväll??" mja... det kunde jag ju :) så hem fort som fan och hämta musik och texter och se till malmö. Tog söte steffi med mig :)


Botten gig med typ 7 pers där(utan krydd!) haha liiite horeri men pengar till mig :)


sen stack vi till swing inn där kent spela. hahahaha jurasic park!!! skrattade som fan åt alla dansstilar :) fisken ;) men det var kul att få höra mina låtar spelas på ett så stort ställe :) tack tack! stannade där typ 2 timmar sen stack vi och tog bilen (och hamna mitt i värsta polisrazzian) och drog till Kb där rasmus vänta :) Snacka lite skit med honom sen tackade jag och steffi för oss och drog hem till hbg. Väääääärsta dimman nånsin på vägen men vi klarade det :)


Fy fan vad jag älskar impulskvällar :) det blir alltid som roligast!!


Trodde min mobil hade gått sönder men det löste sig så nu funkar den igen... men min ordlista på mobilen har fått lite fnatt så stavar jag konstigt i mina sms så vet ni :)


Nä.. nu har jag tre tråkiga mail att skicka.. fan :( orkar inte idag....

sen är det projketträff med anders o christian :) alltid lika kul :) love them!


Puss alles

hörs sen

Mius

Av Maria - 3 maj 2008 12:58

usscchh.. kommr ha riktigt ont om pengar denna månaden också.. det var ju fan.. måååste boka gött med gig nu så att sommaren blir najs.. jajaja... det löser sig.. haha eller ont om pengar.. det var att ta i men i min värld (där man måste ha kvar typ 4000 efter varje månad) så är detta ont om pengar.. haha :)


nä..nu ska jag sluta klaga!

Puss

Mius

Av Maria - 2 maj 2008 23:30

det blev en tidig kväll.. alla var trötta som fan och ett stans tivoli gjorde att stan kryllade med fjortisar.. nä, inget bra upplägg för en utekväll.


Därav ligger jag nu på min soffa och slötittar på "det blir aldrig som man tänkt sig". Mycket bra.

Imorgon ska jag sova ut.. sen kanske gå en promenad, sen görav vid naglarna, fixa ögonbrynen osv... Dra hem till mamma ett tag också innan jag ska till jobb vid tre. Blir asbra :)


Godnatt alla :)

Puss

Mius

Av Maria - 2 maj 2008 21:00

jahapp.. jag hyser stort hopp för videon... får se på måndag när den ska vara mer mixad om jag fortfarande gör det då.... haha!


nu kommer snart helen :) dags för mys i hamnen med maaassa folk :) Kan bli riktigt najs :)


Puss darlings!

Mius

Av Maria - 2 maj 2008 17:23

Idag är det en bra dag... till!! Alla dagar e ju bra numera ;)

Vatt i skolan hela dagen och haft världens skojjigaste pass :) Lina o Anders är grymma ledare :) looove them!


 sen ringde keeeent o sa att vi skulle åka o kolla på utkast till videon idag :) wiiihoo :) ska bli asnajs o se vad det blev av det hela :) är jääävligt förväntansfull :) så snart kommer han o plockar upp mig :)


haha gör smileys efter allt.. men jag ääär glad!! :)


nu ringde precis helen o fråga om vi skulle göra nått ikväll.. självklart ska vi det!!!! ska ringa dom andra folken också... (ja vicke du får va med hahaha!!) vill dricka vin men har inget hemma... får ordna det på nått vis :)


imorron e en najs dag för jag är heeeeeeeeeeelt ledig!!! love it! ska bli en slapp o mysig helg :) ser fram emot det :)


skriver mer sen :)

Puss babies!

Mius

Av Maria - 1 maj 2008 23:42

fy fan.. jag o steffi slappa till typ kl 6 hos mig... sen drog jag hem till mamma... stack med henne o handlade mat (behövdes) och sen färga jag hennes hår...


nu ska jag snart uppsöka sängen.. har suttit för länge o snackat skit med folk på msn/skickat trams-sms med Rasmus (hahha!!) Nu slipper ni mig tills imorgon ;)


Puss på er alla

Mius

Av Maria - 1 maj 2008 16:20

Här ser verkligen ut som skit i min lägnhet men jag oooooorkar inte!!!! Men jag ska.. snart....


Måste bjuda på låten som var meest hajpad igår - UNDERBAR!

Så njut mina vänner...


Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards