mian.

Alla inlägg under maj 2008

Av Maria - 19 maj 2008 13:32

det regnar ute.. vaknade för sent efter en inte så kul natt. ibland blir man bara sur på hela världen....


idag har jag vatt i skolan. är faktiskt i skolan för att vara mer exakt. ska dock dra hem nu och göra mig lite vacker... gillar inte att dra till jobb o va lite smått sunkig. sen ska jag bli hämtad på jobb utav rasmus. mys. ska bara ha en slapp kväll tror jag helt utan jobb.. hahah det kommer vi aldrig hålla!! kommer fastna vid datorn och pyssla med musik :P


ska vi köra en liten presentation av rasmus fresten, om ni vill veta?


Namn: Rasmus Ehrnborn

Ålder: 29

Bor: malmö...

Yrke: Musiker :)

Utseende: rocker hehehehe....

Bästa egenskap: gör mig så jävla glad. sjukt.


mmm... mer får ni nog inte veta just nu. av erfarenhet så vill jag hålla en del av mitt privatliv just privat numera. kan tydligen inte skriva riktigt vad jag vill här. men lite får ni veta...


Hot Summer Night spelas fresten på radio nu :) Kanske redan har sagt det.. Känns jävligt bra! Tack alla fiiina människor som har hjälpt till att göra låten. Ni är underbara....


Nu ska jag dra ut i regnet och åka hem till vackra Hbg!

Saknar sabina...ska nog ringa henne sen.


Puss

Mius 


Av Maria - 19 maj 2008 01:12

eftersom att det tydligen finns en massa hemliga människor som läser min blogg och tycker att den är kul att skvallra om så ska vi göra ett litet klargörande nu:


Personen jag dejtar heter Rasmus Ehrnborn.

Bra där.

Mer behöver inte veta...




Av Maria - 18 maj 2008 23:59

finns det överhuvudtaget ett ord som låter tråkigare än det som blev min rubrik för kvällen... fyyyy fan!!! jag avlider... av trisess! hittar hela tiden saker som är roligare att göra... skriva musik till exempel :) myyyycket skojjigare :) en text kom till mig idag.. i bilen på väg hem.. nu finns den på papper och en fin person har satt ackord till den... tack tack! jävlar va produktiv man blir när man absolut inte har tid :p haha! har iaf börjat skriva på min rapport nu.. mailade iväg mitt första pytteutkast nu... hahaha min lärare kommer undra om jag har tappat bort huvudet... men, that's just might be t!


imorgon har jag en jävla massa skola o sen en jävla massa jobb. bajs. vill vara ledig. ta igen lite sömn och sitta o kolla på repertoar till helgen. inte sitta i skolmöten om saker som jag för stunden skiter ganska kraftigt i.


såhär ser veckan som kommer ut iaf:

- måndag: skola till 3. sen hem och sen till centersyd för att prova en massa kläder. efter det? vem vet (haha borde plugga men något säger mig att så inte kommer bli fallet...)

- tisdag: möte på ace link kl 10. därefter mååååste jag plugga samt kolla in allt inför helgen. sen lite ledig tid :)

- onsdag: ledig dag. dvs, måste plugga eller repa. Sen förbereda lite inför examinationen på torsdag. rep på kvällen.

- torsdag: examination på dagen. sen vettefan. ska iiinte plugga iaf. av princip.

- fredag: ska sitta på en audition (dock på den goa sidan av jurybordet) hela dagen sen är det gig på kvällen som gäller.

- lördag: visning på centersyd hela dagen sen gig på kvällen.

- söndag: sova ut. sen fest för alla som var med och skapade hot summer night. ska bli skoj som fan.


ja.. bra vecka verkar det som. dessutom är det ju löööööööning på fredag. man tackar. festa någon? ska nog fan gå ut på lördagen efter giget.. nån som ska med??


nä.. fixa till mina naglar nu.... och skita i att plugga. orkar inte mer. var fasen tog min motivation vägen?? humm.. ingen som vet.


Puss

 Mius


ger er en bild på en väldigt tråkig bok som jag läser nu.



Av Maria - 18 maj 2008 16:18

min syrra sitter o tejpar på sitt ben.,.. friskt?? nä.. inte speciellt... ska vi inte äta snart??? hungrig....


tycker om tycker om tycker om. dig.


steffski... svara i din telefon :P hahaha din höna...



Av Maria - 18 maj 2008 15:31

jaha... va har då hänt?

i fredes... humm... jo just det! då åkte jag ut till min pappa... skitmysigt! hade en så jävla bra kväll.. vi fick dessutom lite besök :) najs! åt och drack gott.. kollade solnedgången och snackade skit.. kalas!!! myyys på hög nivå..:)

sen dagen efter så stack jag, pappa o ulla till köpenhamn (igår alltså..). Även det sjukt najs! Köpte lite barnkläder till lille Frej. Sööööte!! Åt på RizRaz som är världens bästa helt vegetariska restaurant! I loooove!! Köpte en tröja o en kjol, så jag var nöjd :) sen stack vi till juonas o maria och möööös med lille frej inann färden styrdes hem mot hbg igen. Skulle bara softa sen men ICKE blev meddragen på äventyr i Malmö, men det var mysigt det med :) hade en riktigt go kväll o natt :)


nu sitter jag hemma hos mamma med la familia.. ska nog äta lite gott :) mys...

sen plugga som ett as :(


hoppas steffi hitta nån fiiin soffa :) hjälper dig att bära upp den hjärtat :)


Puss

Mius


ps. jag är glad.

Av Maria - 16 maj 2008 13:19

jag kommer inte hinna hälften!

lägenhetsstädningen gick ju riktigt åt helvete iaf... den får vänta tills på sööööndag tror jag.. så INGA besök innan dess. Tack.


Puss alles

Mius

Av Maria - 16 maj 2008 12:46

Idag ska jag:

- ringa en kantor

- ringa Jonas Wilensjö på Ace Link

- maila megastore.se om min mobil (som e fucked..)

- städa min lägenhet

- hämta ut mina nya visitkort

- köpa prestenter till lille Frej

- börja skriva på min rapport

- ögna igenom "Fantasi och kreativitet i barndomen" Lev S Vygotskij

- ögna igenom "Det sociala livet i skolan" Robert Thornberg

- samla ihop min tvätt

- åka till pappa


mmm.. massa skit att göra idag men men. Ska även få låten mastrad o klar från Sir Dukes sida :) Graci :) Ska bli skoj att höra vad det blev av den lugna versionen som en viss het gitarrist trixade ihop :) <3 


får nog lite sällskap ute hos daddy ikväll.. ska bli mys.. kolla på havet och dricka vin.. låter som en jävligt lyckad kväll! sen imorron får jag dock gå upp ganska tidigt för att ta mig iväg till min käääääära bror :) men den tiden den sorgen haha!


Puss på er.. nu ska jag äta!

Mius


Av Maria - 16 maj 2008 01:13

gött att bilderna kom i helt omvänd ordning :P jaja ni fattar...

har fresten lånat bilderna från www.asos.com, www.4her.nu, www.ga.ma.com, www.kyssjohanna.se, www.strawberrynet.com, www.trendvision.se och www.amplified.com


Puss igen!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards