mian.

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Maria - 16 maj 2008 13:19

jag kommer inte hinna hälften!

lägenhetsstädningen gick ju riktigt åt helvete iaf... den får vänta tills på sööööndag tror jag.. så INGA besök innan dess. Tack.


Puss alles

Mius

Av Maria - 16 maj 2008 12:46

Idag ska jag:

- ringa en kantor

- ringa Jonas Wilensjö på Ace Link

- maila megastore.se om min mobil (som e fucked..)

- städa min lägenhet

- hämta ut mina nya visitkort

- köpa prestenter till lille Frej

- börja skriva på min rapport

- ögna igenom "Fantasi och kreativitet i barndomen" Lev S Vygotskij

- ögna igenom "Det sociala livet i skolan" Robert Thornberg

- samla ihop min tvätt

- åka till pappa


mmm.. massa skit att göra idag men men. Ska även få låten mastrad o klar från Sir Dukes sida :) Graci :) Ska bli skoj att höra vad det blev av den lugna versionen som en viss het gitarrist trixade ihop :) <3 


får nog lite sällskap ute hos daddy ikväll.. ska bli mys.. kolla på havet och dricka vin.. låter som en jävligt lyckad kväll! sen imorron får jag dock gå upp ganska tidigt för att ta mig iväg till min käääääära bror :) men den tiden den sorgen haha!


Puss på er.. nu ska jag äta!

Mius


Av Maria - 16 maj 2008 01:13

gött att bilderna kom i helt omvänd ordning :P jaja ni fattar...

har fresten lånat bilderna från www.asos.com, www.4her.nu, www.ga.ma.com, www.kyssjohanna.se, www.strawberrynet.com, www.trendvision.se och www.amplified.com


Puss igen!

Av Maria - 16 maj 2008 01:02

mm.. 17 juni smäller det. 21 år blir lilla jagt då. Det känns faktiskt rätt sjukt! Inte för att det är speciellt gammlt men för att jag ser mig själv som...tja...14? Inte mer än 16 år i alla fall.. Omnämner alltid mig själv (speciellt i jobbsammanhagn) som väääldigt ung.. Men jag är fan inte det längre!


Hur som helst... på sin födelsedag får man chansen att önska sig precis vad som helst... den chansen ska jag ta... Jag menar önska sig kan man ju alltid... Följande hade jag inte tackat nej till (bilderna kommer kanske inte i samma ordning som listan):


- CC Sky vingarna... (jag vet.. dom är så jävla gamla, men fortfarande fina!)

- Amplified tröja... gärna Rolling Stones.. Helst hade jag ju velat ha en MUSE tröja men det har dom inte....

- Världens godaste (och sjukt dyra) perfym - Angel innocent

- Söt nyckelring till min bilnyckel som jag tappar bort hela tiden.. Marimekko kan få stå för det!

- Sjukt vackra skor från Versace

- Söta armband med texten "Love as though you have never been hurt before. Live though heaven is on earth". Från KyssJohanna.

- Fendis uuuunderbara brillor! Perfekt mix mellan pilotbrillor och lite mer kraftiga bågar. Mååååste ha dessa glasögon MEN helst i svart istället för vitt. Enklare att matcha.

- Kort skiinnjacka.. Underbart hett året runt! I like. Denna kommer från Asos.com

- Ny plattång.. ett måste. Heja Ga.Ma, det ända vettiga valet av plattång!


Sen finns det en del annat som jag saknar bilder på men som ändå hade vatt najs. En ny matta. En biltvätt. Silvershampoo så att kaluffsen håller sig ljus. Nytt rouge (tips till mina kompiar hehe...) Ja.. det var nog alles. Vad tror ni jag får? Typ strumpor.. om jag har tur ;) hahahaha näää jag har världens mest givmilda familj! Älskar dom!


Nu.. nanna.. Om inte en viss person ringer och piggar upp mig ;) Hade vatt najs...

Puss

Mius

-

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards