mian.

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Maria - 13 maj 2008 14:04

Dagen är till ända... oohh tacke gode Gud!

Av Maria - 13 maj 2008 12:45

undrar vad mina elever tror om mig... lärare? knappast! sitter här på rasetn o bloggar.. kom igen liksom.. dessutom är jag dagen till ära klädd i gula jeans, ljus jeansjacka och t-shirt med en stor kattunge på.. hahahahaha jag är dagens skämt! och allt dom vet om en är typ "du va med i körslaget", "vi såg dig på en mingelbild i tidningen"... mm.. seriöst? nä.. inte speciellt ;)


snaaaart kommer jag härifrån.. ser fram emot min kväll :) mycket... :D


Puss

Mius

Av Maria - 13 maj 2008 11:02

sitter på mitt lilla extrajobb nu.. underbara ättekullaskolan :) har gaft musiklektioner hela dagen.. har ett gäng kvar.. fyyy fan trodde jag skulle dö imorse!!! har ju inte sovit på hur många nätter som helst nu... äää fan.. jag mååååååååååååste sova lite i eftermidda.. kommer aldrig klara mig annars...


steffi har fått crib!!! så sjuuukt najs!!!! galet glad för hennes skull :) Grattis min docka!!!!


Igår va en bra dag.. myyycket bra.. du gör mig så glad.. o du e så söt... vad mer kan man önska?? träffade dessutom några nya människor igår.. gött!! gillar nytt folk.. "fiiina" hahahaha...


nu sitter mina elevr och klinkar.. ska snacka 70-talet med dom nu. undrar om dom har nån koll på 70-talet?? troligtvis inte.. dom har inte så bra koll i allmänhet, men dom är sjukt goa!! en kille tog precis en gitarr (som lät skit) varpå jag påpekar att "den där va ju inte stämd på ett par timmar huuumm..." han tittar helt frågande på mig.. skruvar lite på den så att den låter ÄNNU värre och kommenterar tyst "äää den är ju hyffsat stämd nu iaf".. jag orkar inte. Jag lägger ner. Kan inte lära dessa barnen nått vettigt haha :) men dom e fan grymma på sitt sätt ändå :)


Nä.. 70-talet nu.... Kan ju berätta om en fin person som e född -79.... men det kanske dom inte är intresserade av??


Puss

Mian

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards