mian.

Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Maria - 11 maj 2008 13:00

Japp.. naaajs väder idag! Ligger i mammas trädgård och försöker få lite färg på nosen... inte så svårt men saken är den att jag blir lite så halvgul när jag solar... liiiite kines i mig med andra ord ;)


ska nog ligga här fram till vid typ 3.. sen ska jag dra på minishoppingtrip till väla o efter det är det hem o städa som gäller.. får besök ggr 2 idag :) treeevligt!! myyyyycket trevligt.......:)


imorgon och på tisdag ska jag jobba i hbg.. ganska skönt att inte dra till malmö kl 8 på morgonen i 2 dagar.. men det blir nog malmö nån kväll iaf för har hört viskas att en viss låt är färdig att spela in sång på nu :) ska bli najs :) Dessutom ligger där en del andra halvfärdiga projket också som jag är sugen på att bli klar med.. Ska nog boka in tisdag om folket där nere kan det.. jobbar nämligen inte på onsdag.. eller jo, eventuellt, men inget spikat... ska bara va i skolan kl 10 (?) och ha ett snabbt möte med Sofia Balic, min lilla handledare :) Så det kan ju passa sig att jobba till mitt i natten dagen innan, eller vad sägs?


Måste träffa min lilla kusin Sofi snart.. känns som om de var 120000 år sen sist... hon e lite av en drog för mig... har man inga småsyskon att ta hand om så får det bli en liten kusin ;) love u baby..


Ska kanske hinna bada med ebbe denna veckan också, a-k, jobbar du?? måste kolla det.. va fan händer mer denna veckan?? säkert mycket mer än vad jag har koll på iaf... ska fira helens lägenhetsköp vet jag iaf! Har looovat förfest i mitt crib så det får bli så :) Sjuuukt glad för hennes skull, detta är så jääääkla lägligt!


Nä.. mina hjärtan... solen nu :)

Fresten Grattis Cans som vann igår!! Ni var så jäääääääääääääävla värda det!!!!! Fan va kul direktsändningen var!!!


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards