mian.

Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Maria - 10 maj 2008 10:17

Svarade precis på några frågor på Kellys blogg (www.kellybellybutton.blogg.se) och insåg lite smärtsamt hur mitt liv egentligen ser ut... ger ett smakprov....


Hur gammal är du?

(får kryssa i mellan 16-25 år)

Hur bor du?

(får kryssa i singelhushåll)

Huvudsysselsättning?

(alternativet musiker finns inte så det får bli studerande)

Hur ofta reser du?

(blir glad när jag inser att jag får kryssa i det "högsta" alternativet nämligen 2 ggr eller mer/år)

Var bor du?

(får kryssa i "annan större stad")

Antal barn?

( kryssar i 0)


Ung student utan barn som bor ensam i större stad och reser en massa... Hur låter det i en kontaktannons? hahahahaha :P Nä... nån sådan är jag inte i behov av.

Men visst är det lite läskigt att svara på frågor om sig själv?? Man liksom får allt svart på vitt då... Och frågan är om man vill ha det... Tänkte sno en annan quiz också o bjuda på innan jag drar till tv4. Kopiera gärna själva och testa om ni våååååågar ;)



För 5 år sedan....

skulle jag precis fylla 16 år... skulle gå ut nian och planerade säkert för fullt hur vi skulle få sprit till avslutningsdagen. (Kan berätta att min käre svåger fixade det i slutändan...) Var nog ganska förväntansfull för att börja gymnasiet. Bodde hemma hos mamma. Sjöng massa. Oroade mig för att inte få mvg i allt i slutbetyg. Mmm....


För 3 år sedan.....

Skulle jag bli 18 år... Hade en sjukt kul tid. Hade precis beställt en resa till Turkiet (där jag träffade Dennis..) Hade precis blivit kontaktad om att spela en musikal.. Festade alldeles för mycket.. Det tog slut med robin helt. Ja.. det var nog det...


För 1 år sedan...

Var jag sambo i Lund. Hade precis varit en sväng i USA.. Hade nog bokat vår greklandsresa precis.. Hade läst klart min termin på MAH.. Jobbade med Senza en massa... Hade precis fått hem helen o sanna från USA..


För en månad sen..

Bestämde jag och Philip för att dela på oss helt.. Hade precis vatt i spanien.. Höll på med Sir Duke mest hela tiden.. hde en del plugg att ta igen.. Bodde själv.. Hade äntligen fått helt klart i min lägenhet.


För en vecka sen...

Blev jag glad igen. Hade precis börjat jobba med rasmus lite.., Spelade på Bollywood.. Hängde med Steffi i malmö..


Igår..

Var jag på fest på tv4.. spenderade 8 h i en buss.. pratade i telefon :)


Idag...

Är det finalen av körslaget.. ska dra dit nu..


Imorgon..

Längtar jag till.


Mian


Av Maria - 10 maj 2008 10:02

är jag trött. som fan. fattar verkligen inte att jag snart ska dra till studion. vill bara krypa upp i en stor säng och tacka för mig... MEN IIIICKE!!! En timme till,.. sen ska jag vara i frihmanen i studio 7... :(


Vill sitta med musik idag.. (och inte körslagetmusik...) och bara pilla med det hela dagen.. hade passat mig fiiin fint :D


Bleb mycket känslor igår.. var nästan lite rädd för mig själv och för mina egna drömmar när jag vaknade.. vill ta det ganska lugnt känner jag.. inte förstöra nått som är fint...


nä... nu ska jag plöjja igenom en del andra bloggar och smiiinka mig.. för jag ser ut som en nyvaken mullvad.. tänk er det! fulare djur får man nog leta efter...


Pusss

Mius

Av Maria - 10 maj 2008 00:54

..göra det lökigaste jag gjort på länge och lägga ut texten till en låt som jag har nynnat på (hahaha) den senaste timmen... varför får jag sånna här texter i huvudet just nu?? ;) jaja... här kommer den...


You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be.


mm....

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards