mian.

Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Maria - 30 mars 2008 23:50

Stack hem till syrran ett tag. Min systerson var sjuk.. stackars liten! Lite febrig och så :( Söte...


Var där till vid 8 typ.. sen stack jag hem och sen kom Philip och hämtade upp mig. Stack och köpte mat...dessvärre rätt onyttig sådan...och sen har vi chillat i soffan. Såg Skeleton Key (stavas det så?) Riktigt bra film! Phille hade sett den innan men det hade inte jag och jag blev positivt förvånad :D Lagom skräckig och bra handling.. Bravo Kate Hudson!


Imorgon är det sjukt mycket att fixa. Känns skönt att man fick denna dagen att bara slappa på. Hade varit bökigt att få ihop denna veckan annars.


Inatt ska det bli jäääävligt skönt att sova i sin egen säng! Har inte gjort det på tre nätter nu... Sov ju hos mamma natten innan vi stack till sthlm, sen en natt på hotell och en sittandes i buss.. Fast hur mycket sömn blev det egentligen?? Satt mest och snackade skit med Olle känns det som haha! Därav så ska det bli jäääävligt najs att krypa ner i sina egna 180 cm säng i natt :) Extra trevligt är det ju att man har sällskap natten till ära....;)


Nä.. godnatt alla!

Hörs imon!

Puss alles

Mius

Av Maria - 30 mars 2008 15:44

Alltså vad kan man säga? Jag kan inget annat än le :) Och jag har ett gäng anledningar till det.. tro mig!


1. För att UNDERBARA Skåne (och alla andra) röstade så mycket på oss så att vi inte var bland dom två sista! Fy attan va stolt man är att representera en sådan underbar del av Sverige!!!


2. För att jag har en sådan underbar familj och helt fantastiska vänner!! 21 sms fanns i min inkorg igrå när sändningen var över!! Tack för alla fina hälsningar, alla underbar ord, alla kramar.. det värmer så sjukt mycket!!! Älskar er alla - ni är det bästa som finns!!


3. För att vi har haft en så galet kul helg!!! Allt har varit helt vansinnigt skoj! Jättefint hotell, UNDERBARA medarbetare, suverän produktion och galen tajming hela tiden!! Dessutom deltar jag ju i världens bästa kör - Team Siw!!! Man skrattar dygnet runt när man hänger med dessa människor!! I love u all!!


4. För att vi ska sjunga en sjukt najs låt i nästa veckas "Körslaget". Den bör ni INTE missa!!!! För er egen skull alltså...


Ja.. det finns självklart en massa annat att vara stolt och glad över också men detta var nog det mest påtagliga... :) Aftonbladet (eller var det Expressen?) tyckte inte att vi var så bra men skitsamma - kul hade vi!!! Men lova mig nu en sak.. snälla.. RÖSTA PÅ OSS NÄSTA LÖRDAG!!!!!!!!! Vi vill INTE hem!!!!!! Vi vill representera detta underbara landskap så länge vi bara kan och jag lovar att vi ska göra allt vi kan för att inte göra er besvikna!!!! LOVAR!!!!!


Älskar er!

Mius


Kolla in oss fresten - http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.360648


Puss :)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards