mian.

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Maria - 20 mars 2008 22:35

Har precis läst igenom en del bloggar och ALLA ska myyyyyysa. Dom ska mysa för att dom är lediga imorgon, mysa för att det är påsk, mysa för att det har snöat, mysa och göra påskpyssel, mysa med påskmat, mysa med flickvännen/pojkvännen, mysa framför tv'n.... Oh herregud!!! Gör ni inget annat?? Klart man ska mysa men vissa bloggare nämner ju det i vartannat inlägg "nu ska jag myyyysa". Trötta mig... För vem fan har tid att mysa dygnet runt? Har ni inga jobb? Räkningar att betala? Sitter ni bara och myser dagarna i ända?..... Är det kul?


Jag undrar.


Vet ni, bland mina vänner så betyder "att vara lite mysig" att vara rätt ordentligt tjock. Så hur mysig bör man vara?

Mius

Av Maria - 20 mars 2008 21:53

Har haft en fullspäckad och låååååång dag!!! Först jobbade jag 8-15 och sen vid 15.30 kom min underbara fotograf hit också började vi förbereda för mina nya headshots som skulle plåtas idag. Headshots använder man när man skickar ut presentationer och demos till potentiella kunder och då gäller det att se trevlig ut haha! Dom jag har använt ett "tag" nu togs när jag var typ 17... med andra ord inte såååå aktuella... Men efter att ha funderat på detta i några månader är det nu äntligen gjort! Känns najs!


Tack för en gryyym dag :)



Av Maria - 20 mars 2008 00:14

sällan jag är uppe för länge??

Imorgon är jag på jobb hela dagen. Därav troligen kass uppdatering :( Kommer nog hem framåt 7 tiden... då ska jag somna i soffan jag meddela. hahaha :)


ingen rapport har jag skrivit heller.. jag är kass.


Puss alles.

Mius


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards