mian.

Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Detta är så galet-underbart-fantastiskt-sjukt-vansinnigt kul!!!

Av Maria - 30 mars 2008 15:44

Alltså vad kan man säga? Jag kan inget annat än le :) Och jag har ett gäng anledningar till det.. tro mig!


1. För att UNDERBARA Skåne (och alla andra) röstade så mycket på oss så att vi inte var bland dom två sista! Fy attan va stolt man är att representera en sådan underbar del av Sverige!!!


2. För att jag har en sådan underbar familj och helt fantastiska vänner!! 21 sms fanns i min inkorg igrå när sändningen var över!! Tack för alla fina hälsningar, alla underbar ord, alla kramar.. det värmer så sjukt mycket!!! Älskar er alla - ni är det bästa som finns!!


3. För att vi har haft en så galet kul helg!!! Allt har varit helt vansinnigt skoj! Jättefint hotell, UNDERBARA medarbetare, suverän produktion och galen tajming hela tiden!! Dessutom deltar jag ju i världens bästa kör - Team Siw!!! Man skrattar dygnet runt när man hänger med dessa människor!! I love u all!!


4. För att vi ska sjunga en sjukt najs låt i nästa veckas "Körslaget". Den bör ni INTE missa!!!! För er egen skull alltså...


Ja.. det finns självklart en massa annat att vara stolt och glad över också men detta var nog det mest påtagliga... :) Aftonbladet (eller var det Expressen?) tyckte inte att vi var så bra men skitsamma - kul hade vi!!! Men lova mig nu en sak.. snälla.. RÖSTA PÅ OSS NÄSTA LÖRDAG!!!!!!!!! Vi vill INTE hem!!!!!! Vi vill representera detta underbara landskap så länge vi bara kan och jag lovar att vi ska göra allt vi kan för att inte göra er besvikna!!!! LOVAR!!!!!


Älskar er!

Mius


Kolla in oss fresten - http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.360648


Puss :)

 
 
Caroline

Caroline

30 mars 2008 17:17

Åhhh, det var så himla kul att se er igår! :o) Jag röstade såklart 100 ggr på er...nja, nästan iaf!
Man är allt en stolt gammal svärmor när man ser dej, stjärnan!
Ni har självklart våra röster nästa lördag!

Kram å lycka till!
Caroline å gänget

http://www.lillymarlen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards