mian.

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Maria - 2 mars 2008 22:22

i den fiiiine... Nä fan va jag tjajar om honom!! Har ju för attan kille :) En söt sådan dessutom som just nu sitter i min soffa och käkar kebabpizza :) loooovely kväll och dag måste jag säga :) repat med kören.. ja just det, glömde jag säga det?? Från 29.e mars kan ni se mig på tv 4 varje lördag kl 20.00 i programmet "Körslaget". Ska vara en av körmedlemmarna i den skånska kören så looooooooova att rösta!!!! Igår va vi på audition och kom med direkt :) Naaaajs!!! Mycket händer med musiken nu :) Det negativa är dock att jag får vara utan mina vänner, min familj och min philip en del... men ni finns kvar när jag kommer hem va???? lova det....


Nä.. nu ska jag återgå till min boooy och mina dagrömmar om Björn Gustafsson hahahaha!!!


Måste fresten tacka Krille igår också för en trevlig kväll (trots att man va pensionär hahahaha!!! som jag och markus skrattade :) hahaha!!) Mina vänner är fan guld!!!


Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards