mian.

Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Maria - 31 mars 2008 22:31

Om någon vill mig illa så säg det nu. Gå inte på mitt förhållande för det har ni ingen insikt i alls.


Just nu så är det någon som trackar mig helt otroligt mycket och det är inte alls kul. Förstår inte hur folk kan vara så elaka. Att den personen dessutom verkar känna mig är ännu mer obehagligt. Vad som är sant och inte sant kan jag inte veta och just nu så orkar jag inte spekulera i det heller men jag ber bara om att dom personer som läser denna blogg ska respektera mitt privatliv så pass mycket att om ni har något att säga mig så gör det öga mot öga, mitt kommentarfält är inte till för sådant.


Vill att min blogg ska vara en trevlig sida där man kan läsa om trevliga saker men just nu känns det väldigt svårt att våga skriva något överhuvudtaget här eftersom detta missbrukas.


Obs, alla ni som kommer med gulliga kommentarer och andra söta tillrop - ta inte åt er!!!!! Älskar er...


Kommer stänga av kommentarfältet. Flåt, men detta funkar inte.


Mius

Av Maria - 31 mars 2008 15:37

Har fan hunnit med massa saker idag hittills!!! Varit i Malmö och registrerat mig, varit och provat kläderna som jag ska ha i spanien, lämnat en sak till Peter Drachman på Anina, varit en sväng om Solid Hair.. Ja massor! Nu är det bara lite jobb kvar sen är det rep i landskrona och sen packa. Imorgon smäller det...kl 5(!!!) på morgonen... Men men.. Sen är det bara hem om och sen är det Sthlm igen. Är kul men känns lite väl stressigt just denna veckan. Saknar mina kompisar lite..


Hoppas fresten min lille guldklimp Ebbe är frisk idag. Så seeeg han var igår :( Snutte....

Hade fresten en väldigt soft och mysig kväll igår. Sjukt skönt att vakna bredvid Philip imorse. Blir så lite tid till sånt.


Återigen tack till alla som kommenterar, skickar sms och är allmänt stöttande.., Blir helt rörd!


Puss alles

Mius

Av Maria - 31 mars 2008 10:38

Nu är min första blogg på tv4.se skriven :) Kommer publiceras under Siwans blogg såklart :D Gå in där och checka...:P


Idag är det ner till malmö och jobba lite.. sen en sväng hem till mamma, sen repa i LA och sen packa och sooooooooova!!! Känns fullspäckat men bra! Vill komma iväg nu... 3 dagars värme blir fint! Ni vet inte än vad det är jag ska göra där va?? Nä.. det tål att hållas hemligt! Hahaha


Hoppas mina damer har kommit hem från Sthlm nu... måste snart ringa o tracka :) Love u guys..:)


Nä, duschen nu!

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards