mian.

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Maria - 8 mars 2008 16:07

Jahapp... vaknade kl 2. Osent??? Nä men det var jääääääävligt najs att sova ut!! Har fan inte hunnit det på riktigt länge. Samtidigt är det verkligen såhär som jag älskar mitt liv. Sena nätter, roliga nya människor, socialt umgänge med folk som är heeelt underbara och bara en jääävla massa skoj!!! Jag älskar mitt jobb. Finns inget som ger mig mer i världen. Jo kanske att höra mina nära säga att dom älskar mig eller att bara få se dom skratta men i övrigt så slår jobbet allt!!


Fan va jag ser fram emot mycket just nu. Allt detta ska bli så jävla skoj...!!!!!! hahaha o ni vet inget än ;)


Ikväll ska jag dock bara festa järnet!!! Om 2½ timme kommer alla söta hem till mig och tar fördrink och sen ska vi uuuuuuuuuuuuuuut!!!!! Ska bli så sjukt skoj!! Ska fira min underbara pärla Helen som ju har fyllt 21 för ett tag sen. Ska bli underbart skojatt festa på riktigt en kväll, det var jääävlar i det inte igår!!


Älskar er alla. Glöm aldrig det!! Fan vad jag är lyckligt lottad som har en sån underbar familj och underbara vänner!!! Kan inte bli bättre!! Ni finns i mitt hjärta dygnet runt :)

Puss

Mius

Av Maria - 8 mars 2008 04:34

"Jag ville vänta med att ha sex tills att jag va kär"

- Björn Gustafsson i programmet Robins


Alltså han är fan i mig min drömman!!!! Tänk om man själv hade resonerat så... Alltså inte för att jag har legat med 150 pers liksom men jag han fan i mig i inte varit så jävla kär alla gånger det är säkert. Och strulat till det har man ju gjort med alldeles för många om man tänker på det viset. Tänk om man hade varit mer som björn gustafsson, vilken fin värld vi hade levt i!!!!


I looove him.


Ikväll har jag fresten spelat i mMalmö på Swing Inn. Najs bajs. Nu är jag hemma och tyvärr alldels för uppe i varv så det är liiite svårt att sova. Messade Ricco som sedan ringde upp och det var väldigt najs. Bilresan hem gick sjukt mycket fortare när man hade sällskap i luren.


Imorgon smäller det. Fira Helen som faaaaaan ska vi!!! Först mat sen paaaaaaaaaaaaaartyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! Ska fan bli riktigt full.. Mmm.. :P


Nä, nu måste jag sova, verkligen.

Puss alla.

Saknar Phille..

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards