mian.

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Maria - 27 mars 2008 23:50

Om några timmar sticker jag till sthlm och det är alltså dags för det första programmet av Körslaget!! Ska bli sjukt spännande...:) GLÖM INTE ATT RÖSTA!!!! LOVA???


Sen är det bara hem om innan det bar av igen.. då till spanien :) Ska bli galet det med..:) Sicket underbart jobb jag har ibland :) Love it!


 Saknar Philip lite. Sjukt mysigt när jag var där i tisdes..:) Men, på söndag återser jag honom :) Ska bli skönt :)


Idag har jag vatt i GBG :) Shoppade ett par jeans, en tröja, underkläder och presentpapper :) Najs najs... :) Jo, ett par skor också, fast dom köpte jag iofs i HBG om man ska va petig. ;) Och det ska man ju?


Nä.. mer uppdatering när vi kommer fram till hufvudstaden ;)

Puss alles

Mius 

GBG

Av Maria - 27 mars 2008 08:14

GBG here we come!!! Ska bli najs att hänga med mamma hela dagen. Kan nog inte bli bättre tror jag :)


Imorgon är det SThlm som gäller! Fan... vi åker redan 07.30 på morgonen. INTE kul... Men men, kan sova på vägen kanske :) Jag är ju inte så bra på att gå o lägga mig tidigt så det är inte värt att lova att jag ska göra det...


Nä, en mangoshot nu sen ner till bilen och dra :)

Ta hand om er idag!

Puss Puss

Mius

Av Maria - 27 mars 2008 00:17

Mmm.. nu är det snart dags för sthlm! Börjar bli lite nervös nu och när jag såg schemat inför helgen blev det inte bättre haha!!! Måste Hinna med att packa allt imorgon kväll bara :) Men det ska nog gå bra... Börjar vänja mig vid att leva i resväska ;) Är knappt nått jag behöver ha med mig heller så det är lugnt :)


Imorgon är det Gbg som gäller hela dagen :) Ska bli skönt att bara hänga med mamma en hel dag innan denna cirkusen sätter igång! Ska strosa rundor, gå på museum och bara ha det bra :) Känns toppen :)


Har börjat bleka mina tänder.. kan nog bli bra :D


Ikväll har jag käkat med Steffi på Big Buddah :) Myyysigt :) Sen stack vi till Helen och lökade där ett tag :) Buhu I will miss u guys! Saknar iofs många vänner just nu på ett eller annat vis... Ni kanske känner det på er? Hoppas iaf ni vet vilka ni är...


Nä, sängen nu!

Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards