mian.

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Maria - 17 mars 2008 11:25

Jag brukar gå in och läsa på björn gustafssons hemsida i gästboken bara för att det är så sjukt underhållande med alla dessa 14 åringars extrema kärleksförklaringar. Men dom senaste dagarna har det varit mindre underhållande. Gästboken har förvandlats till en chatsida och vissa är inte heller så trevliga där inne om man säger så. Men nu har någon tagit tag i detta - en någon med signaturen "Erik". Han har helt enkelt bara skrivit att "Nu tar vi ett break här" och stängt gästboken. BRAVO ERIK! Visst, jag gillar också Björn Gustafsson som attan men nu tycker jag att detta verkligen har nått sin kulmen. Folk skriver att dom chattar med hans lillebror och gamla Robinsondeltagare går till attack mot honom när han är på fest! Skämms ni inte? Fattar ni inte att han bara är en person, en människa?? Hur hade ni själva känt om någon sökte upp era syskon eller gav sig på er när ni var ute och festade??? Det är troligtvis en sjukt stor skillnad mellan yrkespersonen Björn Gustafsson och privatpersonen Björn Gustafsson. Varför kan inte folk respektera det? Vill ni inte ha kvar Björn eller? För som det hålls på och trackas nu så lär ni inte få ha det för den stackaren kommer gå in i väggen!!


Blir så trött....

Av Maria - 17 mars 2008 10:53

känns så galet fel och ospännande att det SNÖAR utanför mitt fönster!! Jag menar, why??? Det ska fasen inte vara vinter nu!! Var är min vår?? Vi närmar oss ju april!!! Soool tack!


Om tre månader (exakt) fyller jag 21. Var blev 18, 19 och 20 av?? Var försvann mina år? Helst seriöst, jag kommer ihåg EXAKT vad jag gjorde på min 18 årsdag! Och det känns som igår typ... Men NOO det är 3 år sen... hum.. Man kommer vara 30 innan man vet ordet av! Så därför ska jag fan ha roligt varenda dag. Precis varenda dag.


Nä, dags att trotsa snön och åka till skolan. Kommer hem imorgon för jag ska sova hos Philip som sagt. Tack och heeej!


Puss alles

Mius

Av Maria - 17 mars 2008 01:16

Från helgen :) Först lite seg och sliten i soffan i fredes. Sen med galet mycket showsmink innan giget igår.


P.S I 21-årspresent önskar jag att jag också ska kunna åstadkomma Charlotte Perellis dekolltage. Helst utan inblandandet av knivar och plast tack!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards