mian.

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Maria - 19 mars 2008 20:16

Jahapp.. det ska bli pissväder i skåne framåt helgen. Tack tack..:( Det vill säga - ingen konstrunda troligtvis. Funderar på att bjuda hem mina nära unt kära på påskfika istället... Vi får se, får väl se vad vädret säger.


Idag har jag jobbat. Imorgon ska jag också jobba. Sen ska jag ta nya headshots. Ska bli kul men vet inte riktígt än hur jag vill ha dom. Headshots ska vara talande, ganska flashiga men samtidigt så snygga att don nääääääsyan skulle kunna vara modellbilder. Hum hum hum... Min söta fotograf får nog trolla känner jag. Kanske vill jag ha dom mot en tegelvägg. Får se vad vädret säger. Har iaf bara lektioner med stora barn imorgon så det är ju ganska lugnt... Behöver inte stå ute och huttra ifall det blir skitväder redan imorgon. Hopppas bara inte tågen ställs in på fredag för både Li och Philip ska komma upp till mig och det vill jag INTE missa. Ska kanske ringa och tjata på Skånetrafiken redan nu?


Just nu är ajg hos Sysssster... Vi har målat tavla med Ebbe :) Blev hur fint som helst :) Snart ska jag hem och ringa pappa. efter det blir det lite skola och sen goooodnatt! Börjar redan 8 imorgon....


Skriver aknske sen.

Puss alles

Mius

Av Maria - 19 mars 2008 11:26

Vaknade inte allt för tidigt idag. 9.30 slog jag upp dom blå. men sen jeeeevlar!!! Tog en powerwalk på 45 min och nu har jag precis städat hela lägenhetn. En dusch på detta och lite mat sen är jag i sjukt god form!


Idag ska jag vikariera på fritids på Ättekullaskolan. Alltid lika mysigt att komma dit och bli överröst med kramar från alla söta 6-9åringar :) Sitta och rita teckningar eller kanske lägga pussel.. kan det bli bättre?


Mååååste skriva min rapport ikväll. Har sagt det ni i en hel vecka och hittills har INGET hänt. Måste göra det idag. Dock ska den inte vara färdig förrän på tisdag, men ändå.


Nä.. mat nu!

Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards