mian.

Alla inlägg under april 2008

Av Maria - 12 april 2008 11:58

fyyyy fan igr gick det vilt till ;) oj va full en viss maria blev.. men men så går det ;) life´s tough when u party naked... hahaha internt.


jaha... vad ska man göra nu då?? ta sig hem?? vi lånade philips lägenhet och sov här... men hur fasen kan jag köra bil nu?? nä... vi får nog vänta några timmar... 


puss

mius 

Av Maria - 11 april 2008 00:10

Haha jag gör alltid allt i sista minuten.. det gäller även idag. Så nu är jag äntligen klaaar :)


Måste sova.. blir en stressig dag imorgon, men en kul sådan!!!


Puss på er alla!

Mius


Av Maria - 10 april 2008 12:26

Jag hade en jekligt bra dag igår. Kent och CO, varför gör ni mig alltid så glad?? Var nere i studion och spelade in lite på den nya låten... Känder RIKTIGT bra!!! Älskar studioteknikern som man jobbar med där nere.. han e kung!! Sen är han världens snällaste också som verkligen bryr sig om en :) Satt och hade deeptalk med Kent också. Han och jag förstår varandra sjukt bra! Konstigt att man kan bli så bra vän med någon så fort! I love..


Träffade ICE MC också och han var hur trevlig som helst :) Fick bilder på hans lilla son som måste vara den sötaste ungen i världen.. SJUKT!


Efter det så stack jag hem till Philip.. Lite mys innan jag somnae som en stock kl 23.00 Fy attan vad trött jag var... Hade vatt igång sen 7 på morgonen och var ehmma typ 22.00 Lååååånga dagar!


Hann träffa Josephiiiine igår också på KLAM :) Hon är så härligt sjuk i huvudet :) Ser fram emot att spendera morgondagen med alla dessa galna människor... Dock höll Andreas på att pajja det för oss men lille söte fixade det till slut :) Tack!


Nu idag när jag åkte hem till hbg så träffade jag helen :) Min söööööte :) Hon hade skaffat sig en cool ryggsäck ;) hahaha nä jag skojjar bara! Hon är bäst!


På lördag ska jag nog hitta på nått med mina "valinga" kompisar.. saknar dom ganska ofta när man är ute och jobbar :/ Men dom finns alltid när man kommer hem.. Stolt över att ha vänner som ni!


Snart kommer mamma och då ska hon och jag kolla på Marimekko grejjerna.. Såg en söt tunika och en söt klänning.. får se vad det blir :) Kan va liiite kul inför sommaren :)


Skriver mer sen.. Love all!

Puss

Mius



4-4

Av Maria - 8 april 2008 23:56

Blev 4-4.. helt klart godkänt!! Grattis Sebbe :)


Har vatt iväg och solat med mina vapendragare Helle o Steffi :) Känns dock som jag brände vaderna...INTE bra :/ Men men.. Nu är det gjort så :( Men det sticks liksom som fan på dom! ÅÅÅhhhh vill tillbaka till Spaninen och få lite riktig bränna.. hade vatt sjukt najs nu! Men men.. Efter solning blev det iaf en glass på seven eleven :) Najs!


Sen kom jag hem och läste i min satans bok som jag ska ha koll på imorgon. Vansinnigt ointressant måste jag säga.. "Etnografi i klassrummet" hette den.. Stod bara en massa saker som jag redanvisste. Det var dom 300 kronorna i sjön ;) Men men.. Kankse nån annan stackars dramastudent som kan få nytta av den sen när min kurs är över!


Ser så sjuuuukt mycket fram emot fredag!!!!! Ska träffa alla godingarna igen ju :) Kan inte bli bättre!! Hoppas det bokas upp en fet jävla turné så att jag får hänga med dessa människor typ hela tiden... Kärlek vid första ögonkastet till typ alla :) Jag och Ida har bokat in drinkar på Möllan efter inspelning! Hoppas Cicci och Josephine är på också :) Och alla boysen såklart :)


Imorgon ska jag träffa denne mannen.. kommer ni ihåg honom?  Ice MC :) Haha ska bli intressant :)


Puss o godnatt :)

Mius



2-2

Av Maria - 8 april 2008 20:03

wiihhoo 2-2 nu :)

Av Maria - 8 april 2008 19:45

2-1 till Redhawks just nu... det är iiiinte bra :( Måååste ju hejja på Sebbe nu eftersom han har vatt så snäll och hejjat på mig den senaste tiden :) Fin vän det :)


Är rätt trött idag faktiskt.. satt uppe till typ halv ett och lekte 20 frågor på msn med Andreas.. han jobbade natt och jag hade tråkigt så det var ett ypperligt tillfälle till lite 20 frågor :) Andreas e fan riktigt trevlig! Han och jag förstår varandra, trevligt med lite nya vänner :)


Imorgon har jag massor att göra. Ska vara i skolan kl 10 och ha möte med min projektgrupp. Sen är det vanlig lektion fram till kl 17.00 Efter det på möte i studion i malmö. Ska träffa en ny kille som jag nog ska jobba lite med :) Sen efter det ska jag hem till philip och chilla.. På torsdag ska jag vara leeeeeedig :) Fedag blir också en sjuuukt lång dag. Men det är kul :) Ska bli riiiktigt kul att träffa alla underbara människor från Spanien igen.. saknat dom som fan!!! Kan inte fatta att jag satt i spanien för en vecka sen... ååååh vill tillbaka!!!!!


Nä.. skriver mer sen. Helle kommer snart och hämtar. Ska sola. Sen läsa typ 200 sidor tills imorgon.. haha jag har så grym planering ;)


Puss

Mius 

Av Maria - 7 april 2008 14:33

Jag har kraftiga minnen från våren
när jag mucka som kunglig dragon
och drog till söder å varma Mallorca
för att leva i rus å passion
Jag var hungrig på svenska flickan
jag var hungrig på vin å sång
Jag hade packat min väska för resan
jag hade packat parfym å kadång

Svenska Maria, kan man få för en tia
hon visar brösten å vickar på höften
för en Sangria
Svenska Maria, å så blond å så vacker
men hon är billigare här i Spanien
än hemma i Svedala olé


Hahahahahahahahahahahaha..... tack underbara Oskar och Per som sjöng denna så fint för mig under hela helgen hahaha :) Fest snart?? I olles lägenhet :P


Puss alla

Mius

Av Maria - 6 april 2008 23:47

Känns sjukt bra att vara hemma hos sig själv igen. Har saknat min säng :) Imorgon är det Malmö som gäller på dagen :) Ska träffa min projketgrupp och sätta igång med skolan igen. Känns bra! Sen ska väl jobba en del i veckan. Även det känns bra :) Senza ska ha audition 17 april (sök, om ni inte redan har gjort det) så där är en del att göra... :)


Tack alla fina vänner/familj/bekanta som har stöttat mig!!! Älskar er alla!!! Fiiiinast är ni!! Man blir så stolt för att man har sånna människor som er i min närhet :)


Älskar er!

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards