mian.

Alla inlägg den 5 april 2008

Av Maria - 5 april 2008 23:46

vi åkte ut :( satan.. känns inte kul...


nu ska jag festa bort huvudet.


Puss

Av Maria - 5 april 2008 00:59

Suttit i en buss en jääävla massa timmar idag. Fy fan! Men.. man börjar vänja sig!!! Saknar alla från spanien nått helt sjukt...kan inte bärga mig inför att se dom igen!! Lääääängtar...


Fy fan vilket liv man lever ibland. Har precis sjungit stämmor med Joachim Cans, blivit pussad av Markoolio... Skumt. Men kul som fan. Nu ligger jag o Johanna på rummet. Har sovmorgon imorgon... :)


Längtar efter mina vänner nått sjukt. Vill höra hur det går emd Helens skola och jag vill se Steffi SJUKT najsa skor i verkligheten... Ni vet att jag saknar er va??


Skola nästa vecka.. känns konstigt. Har vatt ifrån den i nästan 2 veckor nu... Men ändå liiite kul. Ska ju få träffa alla godingar därifrån då :D Och det är ALLTID kul...


Imorgon röstar ni va? Har ju stängt av kommentar fältet här... men känner ni mej så vet ni ju hur amn får tag i mig om ni undrar något :) Numret imorgon är 099 414 05 tror jag.. är inte helt säker dock så dubbelkolla för säkerhets skull.


Älskar.

Mius 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards