mian.

Alla inlägg den 29 april 2008

Av Maria - 29 april 2008 19:08

igår var en helt underbar dag. Åkte med min syrra och hennes son och shoppadee hela dagen.. hittade ett par skor som var faaaaaab så dom köpte jag :) måste invigas imorgon :) köpte en massa annat också.. en annan trodde ju att hon va miljonär igår hahah! I'M NOT!!!

Sen fick min syrra den gyllene idén att hon skulle köpa en guldhamster.ö så dagt och gjort.., nu har hon en guldhamster som heter Tomas :) Fråga mig iiiinte varför hon döpte den till Tomas haha!


Efter det drog jag och mötte upp Kent, Dennis och Rasmus i studion i Malmö :) Över en mellanöl blev en ny låt till.... riiiiktigt najs! Rasmus är ett geni!! Vi talar samma språk... Trixade även till en ballad version av den singeln som snart släpps :) Känns riiiitkigt bra!! Satt där till två i natt..Sen åkte jag hem till Philip o sov där.. skulle ju till skolan i malmö idag så det var närmre :)


idag har jag vatt i skolan heela dagen!!! mycket skoj men nu är jag trött som fan.... var hemma halv sju....


Hela min hall är fuuuull av kassar!! Måååste verkligen städa innan jag beger mig ner till stan och fikar med steffi o tessan... riiiktigt fint väder fortfarande ju :)


Nä.. städa nu...

Puss

Mius



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards