mian.

Alla inlägg den 21 april 2008

Av Maria - 21 april 2008 19:28

jahapp.. då har en hel dag gått igen :P jeekla konstigt att det går så fort.. Åkte hemifrån typ tio i åtta.. och nu e klockan snart åtta igen!! var blev dagen av??


måååste verkligen diska... har inte orkat det på fan så länge.. men nu mååååste jag! sen denna veckan måååste jag hitta en outfit till på fredag också.. hjäääälp mig!!!


denna veckan är jag i princip leeedig. Känns jeeevligt skönt! Ska bara på möte på onsdag typ... senaknske ner i studion om halsen min frisknar till.. annars är det luugnt.. INGEN SKOLA! Ja, tack :)


Nä.. diska nu.

Puss

Mius



Av Maria - 21 april 2008 19:28

jahapp.. då har en hel dag gått igen :P jeekla konstigt att det går så fort.. Åkte hemifrån typ tio i åtta.. och nu e klockan snart åtta igen!! var blev dagen av??


måååste verkligen diska... har inte orkat det på fan så länge.. men nu mååååste jag! sen denna veckan måååste jag hitta en outfit till på fredag också.. hjäääälp mig!!!


denna veckan är jag i princip leeedig. Känns jeeevligt skönt! Ska bara på möte på onsdag typ... senaknske ner i studion om halsen min frisknar till.. annars är det luugnt.. INGEN SKOLA! Ja, tack :)


Nä.. diska nu.

Puss

Mius



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards