mian.

Alla inlägg den 6 april 2008

Av Maria - 6 april 2008 23:47

Känns sjukt bra att vara hemma hos sig själv igen. Har saknat min säng :) Imorgon är det Malmö som gäller på dagen :) Ska träffa min projketgrupp och sätta igång med skolan igen. Känns bra! Sen ska väl jobba en del i veckan. Även det känns bra :) Senza ska ha audition 17 april (sök, om ni inte redan har gjort det) så där är en del att göra... :)


Tack alla fina vänner/familj/bekanta som har stöttat mig!!! Älskar er alla!!! Fiiiinast är ni!! Man blir så stolt för att man har sånna människor som er i min närhet :)


Älskar er!

Mius

Av Maria - 6 april 2008 03:06

Ikväll skulle jag ha spelat i kristanstad.. liiite surt att ha missat detta giget måste jag säga...


Nu ligger jag o Johanna och deppar på hotellet. Ska spela in skivan imorgon så därför får vi inte åka hem.. fan :( vill verkligen hem nu.,..


förra veckan kndes det bra men denna kändes det verkligen piss hela dagen. Har egentligen så mycket att berätta men tack vare ett visst kontrakt så kan jag tyvärr inte skriva ut det här. Skitsamma... segt i alla fall. Nu vill jag bara hem och jobba. Komma igång med allt man egentligen håller på med. Få se videon.. Träffa nära och kära och njuta av att vara i hbg en hel vecka.. för det ska jag väl??


Älskar mitt jobb. Det är världens roligaste, men ibland har det sjuka baksidor. Har stött på alldeles för många sådana ikväll. Gillar inte pressen alls. Dom vinklar allt åt h*lete...


Nä.. sova nu.. upp 9 imorgon. Puss puss alles

Mian


P.S Team Cans mååååste vinna. Underbar körledare och grymma solister! I LOVE!!!! Hejja Mora! D.S



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards