mian.

Alla inlägg den 18 april 2008

Av Maria - 18 april 2008 09:50

Detta får någon hemskt gärna komma med på min födelsedag... :)

Bilder: forever 21.com, Asos.com, net-a-porter.com


Mius

Av Maria - 18 april 2008 09:19

Som är uppe nu?? Hahahaha att kolla bloggar kl 9.00 på morgonen är fan dödsdömt.. ingen är vaken så ingen har skrivit något :( Kasst...


Jag vaknade första gången vid sju men bestämde mig för att sova en stund till... Vad skulle jag göra uppe 7 liksom? Men nu är jag uppe.. ska strax börja städa min lägenhet så att den är "helgfin". Sen ska jag städa av mig själv också så att jag också blir helgfin... hehe!


Vad ska man ha på sig på en klassfest? Skitsvårt ju! Man vill ju va fin men inte huuuur fin som helst.. fattar ni?? Kom gärna med förslag, jag är öppen för allt :) (kanske inte spindelmannendräkt...)


Ska nog göra en önskelista här på bloggen idag. Fan snart får jag ju faktiskt lov att skriva en önskelista.. mindre än 2 månader tills jag fyller år ju :) 21... fy fan.. nu går det bara utför... snart lär man ju fylla 25 utan att man märkt ett skit haha! Philip blir fan 25 i år!! Gammal gubbe ;) Nä men seriöst.. när jag var 12 år gammal så såg jag på 25:åringar som "riktigt vuxna". Då tänkte manatt man skulle ha barn och hus och sånt då..kanske vara gift. Med tanke på att jag nyss kommit ur ett långt förhållande samt att det bara är fyra år dit så känns det liiiiite omöjligt.. Men men ska aldrig säga aldrig!


Nä.. önskelista nu.. brb!

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards