mian.

Alla inlägg den 26 april 2008

Av Maria - 26 april 2008 22:55

Nu har jag tatt mig samman lite.. Inge mer depp idag...


Nu ska jag berätta några roliga saker:


* Igår va vi på nöjesnyttsfesten :) Treeevligt!! Inte så mycket folk emn mina närmsta va där och det är det enda viktiga :) Love u guys... Sen nanna Sabina hemma hos mig :) Alltid mys :) Söte söte hjälpte mig dessutom att städa imorse :) LOVE!


* Idag började jag dagen med att kolla ut en båt som jag ska ha med i min nya video :) Sjuuukt najs båt.. värd 2,5 mille :) Tänk om man hade den sortens pengar och kunde äga nått sånt.. SJUKT! Men vacker är den...:)


* Sen åkte vi som sagt och hälsa lille Frej välkommen till världen. Min bror och jag blev helt sentimetala... Med tanke på att ungen är sjukt lik min brossa så blev det ju ännu mer... Åhhh saknar honom redan!


* Sist idag käkade jag middag med alla mina föräldrar på Big Buddah :) Fan va lyckligt lottad man är som har 4 föräldrar.. KÄRLEK!!!


Nu ska jag göra vid mina naglar... Fixa till bloggen.. Känner att jag vill ändra utseende på den... och sen är det natti natti för imorgon är det inspelning :) Kan bli riktigt kul!


 På måndag ska jag och min syrra iväg :) Sen ska jag till Malmö och sen ska jag faktiskt hem till Philip... Sen blir det Malmö igen på tisdag...


Nä, naglar nu - bloggen sen!


Bjuder på en bild på mig och sabina från igår!

Puss Mius


Av Maria - 26 april 2008 22:40

Min brorson är så fantastiskt vacker.. finns verkligen inte ord för det... Att man kan känna så mycket kärlek till någon man nyss träffat är galet... Han ska heta Frej (betyder fred).. Söte Frej.. Frej och Ebbe är dom finaste killarna på denna jord.. Urtan tvekan! Älskar dom mer är allt....<3


Som jag grät när jag fick honom i mina armar... Kunde inte hjälpa att tänka på min bebis... Bebisen som aldrig kommer finnas.. Bara hos mig, i mitt hjärta finns du... Zack... Kunde inte hjälpa att ångra mig där en stund.. Önska att du fanns så att du och Frej fick växa upp tillsammans... Fan, nu gråter jag igen... Hur kan nått som var så rätt kännas så jävla fel? Kommer alltid bära dig med mig. Det förstod jag nog först idag.



Skriver mer snart,...

Mian

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards