mian.

Alla inlägg den 14 april 2008

Av Maria - 14 april 2008 21:32

Ikväll tänker jag på Engla. Kan man göra något annat?? Tycker allt känns så litet i jämförelse.. För vilket problem i världen kan vara större än att det fortfarande finns så sjuka människor som den mannen som mördade Engla?? Tänker på alla mammor.. Måste kännas som en kniv i hjärtat.. Måste kännas som att man skulle vilja ha sina barn i koppel dygnet runt när sånt här händer.


Jag hoppas o ber att et en dag kommer finnas en värld där alla barn ska få leva i lugn och ro. Där inga onda vuxna finns. Till Engla - vi tänker på dig!


Mian

Av Maria - 14 april 2008 14:46

vatt i skolan sen tidigt.. satt hos sebbe till sent.. det är INGEN bra blandning :P hahaha :P Men det var kul ho sebbe och det var kul i skolan så jag ska inte gnälla. Nu ska jag snart städa här hemma lite.. mååååste verkligen det :) Hahaha.. ni skulle sett mitt place nu.. usscchh...


Igår va iaf mysigt hos sebbe.. jag steffi och vicke kollade halvkass film (mohahah) och snackade skit :) Steffi är sjuuukt fin i sitt ljusa hår.. tänker på det varenda gång jag ser henne. Galet! Synd fresten att helen inte var där igår.. var va du din lilla räka?? ;)


Ikväll ska jag jobba.. trodde inte jag skulle det men ack va fel jag hade :) Men världens sweetaste producent dennis och jag ska ses vid halv sex ändå. Kan bli ganska kul :)


Funderar på om man kan använda bloggar för att få fram pr till ya singeln.. vad tror ni om det? Är bloggen ett bra reklamställe??


På fredag ska vi ha klassfest :) Sjuukt najs kommer det nog bli :) Har aldrig festat med klassfolket så det ska bli skoj att se vad dom går för :) Jag och bagarn har planerat hahahaha...


Imorgon ska jag nog jaga upp philip här.. om han är ledig? Vad vet jag :P Är jag själv förresten ledig?? Humm... Måste kolla det!


Nä.. powernap nu sen städning sen jobb :)


Puss

Mia

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards