mian.

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Maria - 24 april 2008 23:28

Mitt käre X (numera) har gått o blivit medlem på Facebook... Det har han inte vatt innan och jag har tycket att det har vatt duktigt skönt. Förhållanden+internet = kass kombo!! Allt misstolkas... Men men, nu är han iaf medlem och genast var jag ju tvungen att tagga honom i en massa foton som ligger på min sida. Då kom flashbacksen.. allt kul och mysigt vi har gjort tillsammans... Vill tillbaks. Just nu vill jag verkligen tillbaks!!!! saknar Philip som fan just nu.. Och tårarna rullar.. Och han är inte här och tröstar mig... Helvete.


MEN! En underbar sak.. Min prins har kommit!! Jonas och Maria har blivit föräldrar till en liten kille. Mitt underbara syskonbarn har äntligen anlänt... Känner redan hur hela min kropp svämmar över av kärlek till denne guldklimp!! Grattis till min bror som har blivit Pappa!!! 24/4 var det... :D


Godnatt på er....

Mian

Av Maria - 24 april 2008 13:19

idag köpte jag 2 jeansjackor... sjukt najsa!! Kunde inte bestämma vilken färg jag ville ha så jag köpte en mörk o en ljus.. kan alltid vara bra :) Har en kortljus sen innan och den älskar jag! tycker det är sjukt snyggt med jeansjacka till typ blommigt eller bara helsvart.. LOVE IT! Så nu har jag två i min ägo...


Köpte en väska på second hand också :) En beige skinnclutch :) Typ 10:- I LIKE IT! Ska nog inventera mammas garderob snart.. där finns många skatter :) Just nu hade jag velat hitta nått blommigt....


Vet ni fresten?? Vattnet har gått.. Snart blir jag FASTER!!!! Jonas sa att barnmorskorna hade sagt at han (för vi vet att det är en han) skulle komma i natt :)Åååååhh vad jag längtar!!!! Mina syskonbarn är fan det finaste som finns (även fast jag inte har sett det ena än...) ÄLSKAR TILL DÖDEN!!!!!

 Lycka till Jonas och Maria nu... vi tänker på er <3<3<3<3<3


Puss alles

Mius

Av Maria - 24 april 2008 10:31

Så sjukt uynderbar morgon.. Vaknade av mig själv halv 9.. perfekt tid att vakna! Gick upp och käkade frulle (kors i taket) och sen hoppade jag i löparskorna... Powerwalk/joggingtur Tågaborg runt... så sjuuuuukt najs!! Nu ska jag strax trippa in i duschen för att bli lite vacker (och fräsch hahaha!)


Kom på att jag har en ganska söt berlock som jag ska leta fram.. sånn hamsa-hand.. vet ni vad jag menar? Kan va sött i en tunn silverkedja runt halsen.. enkelt men gulligt!


Idag gäller chinos, t-shirt, röda Wayfers, vita tygskor och slapp frisyr..:)


Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards