mian.

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Maria - 30 mars 2011 23:15

Jag sitter i soffan och gråter som ett barn just nu. Har verkligen ingen aning om varför. Inget har hänt, inget är fel, ingen har varit elak mot mot. Kan ändå inte låta bli. Helt sjukt! Som att vara 14 år igen och inte ha någon kontroll över känslorna. 


Har precis gått igeom min telefon. Får min nya imorgon. Är helt jävla uppfylld av alla ord i alla sms som jag fått det senaste året. Raderar aldrig sms så alla är kvar. Vackra ord, sorgsna ord, elaka ord, smärtsamma ord, roliga ord, intetsägande ord - allt i en enda salig blandning. Ocj jag, jag bara gråter. Fy fan vad livet är fint ibland! Och vilka underbara människor jag har/har haft i min närhet som velat skriva så underbara meddelanden till mig! TACK!! Till er andra som bara skriver tråkiga sms - Imorgon försvinner dom, bry er inte om att skicka fler ;)


Känner ett enormt stort behov av att tala om för dom jag älskar att jag verkligen inte kan leva utan dom! Som sagt, galet känslosam just nu!


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards