mian.

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Maria - 9 mars 2011 18:57

ja, jag måste ha blivit en bäver. Eller, jag luktar nog som en i alla fall. Idag spelar det nog verkligen ingen roll hur mycket jag försöker - finns inte en chans att jag ens skulle kunna se OK ut med denna satans influensan i kroppen. Så jag lägger ner, ger mig och låter mig själv vara riktigt äcklig idag. Sover i omgångar, twittrar för mycket, ringer min syster och gnäller, tittar på film efter film, överdoserar Oreos. Vad annat hjälper liksom??


  


Varför väcks det alltid massa konstiga tankar i en när man är sjuk? Som att jag skulle kunna ge bort mitt högra ben för att få genomgå ett riktigt svettigt träningspass just nu.. LOVAR, hade aldrig varit så här sugen om jag var frisk. Men nu, nu känns det som det underbaraste man skulle kunna ha för sig. Hade vait extremt skönt att ta på sig en klänning, höga klackar, locka håret och bära mörkrött läppstift också. Men med tanke på hur mycket jag nyser och hur mycket mina ögon tåras är det nog inte så lönt.. Men sen! Sen SKA jag göra allt detta! Kanske är det just därför man blir sjuk då och då? För att få en liten nytändning på livet?! Kanske...


  


Ska nog vara vaken en kvart nu. Typ. 

Av Maria - 9 mars 2011 09:29

tur att bloggen finns. och twitter. och facebook. Vad gjorde man när man var sjuk innan internet kom? Tja... I mitt fall handlade det om att titta på otaliga Disneyfilmer på VHS. Internet kom ju faktiskt inte förrän jag var nåååågot äldre. Men nu finns det, och tacksam är jag! 


Tacksam är jag också för mina underbara vänner som kommer med glada tillrop och gör vad dom kan för att pigga upp mig! Så frågan jag borde ställa mig är kanske, vad hade man gjort utan vänner?? Dessa ljuvliga männsikor som delat så många roliga stunder med mig. Vissa vänner har funnits i mitt liv i många, många år. Andra är relativt nya bekantskaper men ändå sååå viktiga!!! Sen att jag dessutom har sveriges finaste familj gör det ju inte sämre direkt... 


Vi kör bildkavalkad med roliga minnen:


  

  


  

  

  


  


    

  

  

  

  

      

  

  

  

:)

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards