mian.

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Maria - 21 mars 2011 23:26


Sprang på finaste bilden från när jag var på Malta och giggade med Wonderband! Vilken helt underbar resa...:) Happy times - big time!


Nu ger jag upp om denna dagen och nattar mig! Ciao!  


Av Maria - 21 mars 2011 20:01

jag är lite kär. i en låt. blev tvingad att lyssna på den alldeles för mycket igår och nu sitter den som ett plåster på min trumhinna. snygga ord som dansar rundor i mitt huvud. I LIKE! 


"I've been crushed, beaten down And I'm frozen to the ground Like a fool, I've trusted you Still I'm hopelessly in love I never thought that I would be this helpless I can't believe I'm giving in for you, I I've been crushed, I've had enough Now I wanna leave but I'm lost So now I can't break away Although I've made up my mind My heart is refusing me"

 Fler än jag som nynnar på Loreen just nu? Grym låt! Är ju som folk kanske känner till vid detta laget en sucker för vackra ord.., Eller, ord som känns kanske jag ska säga. Detta känns i mig. Bra helt enkelt!


I övrigt har jag mest jobbat som en idiot idag. Sen fått tusen nålar och tränat en sväng. Nyttigt, fick massor av energi! Nu väntar en catch up-kväll på nätet och med telefonen i örat. Även det säkert nyttigt...


Min pajjade axel kräver kroppens eget morfin för att må bra.. därav alla dessa nålar! Ajj....

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards